Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja watte datte, wat een bagger gisteren en koud hé Tom.
Het was wel weeral zoals elk jaar dik in orde, mooi parcours en voldoende bevoorrading.
Wat wel zeer bizar was dat na de splitsing aan de eerste bevoorrading de afstand van daar tot aan de scheve villa even ver was op de 70 als op de 52km.
We gingen een stukje afsnijden door de 52 te volgen maar hadden nog 69km op de teller. AVG 21,3
Ik ga proberen een oplossing te vinden dat ik zaterdag misschien toch nog mee kan, zal niet gemakkelijk worden vrees ik
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Zondag mooie tocht te Wetteren denk ik, moest ik kunnen ga ik. Het is nog niet zekers zenne. ga dit wknd ook nr de rally zaterdag of zondag,te zien wanneer schoonbroer kan. Missch tot zondag voor de50.
Waterkiekens :P
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

juist terug van de kliniek en kmoet zeggen: beter nieuws dan ik gehoopt had =D>
plaaster is vervangen door een rek/steunverband en mag beginnen met het heractiveren van de armspieren
concreet wil di zeggen dat ik alle spieren en gewrichten zachtjes moet plooien/rekken tot ik een lichte pijnscheut voel.
normaal tegen eind september weer de fiets op [-o<
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Was gisteren idd een lekker vet tochtje. Koud, regen, wind en modder meer moet ne mens niet hebben. :-D (buiten nieuwe remmen voor en achteraan)

Volgende week zaterdag ga ik moeten passen, moet vrijdagavond naar ne vrijgezellenavond :drunk: met de volgende dag het gekende resultaat ](*,) .

Ga normaal wel de zondag gaan bollen, zal Grembergen worden.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Vandaag is gaan bollen, groot stuk ros beiaardroute zo een 46km. Ging redelijk goed.Wetteren is wel top denk ik ze, moet maar is zien op hun site en bij toertochten topic. Wat die mannen allemaal geven op de bevoorrading =D>
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Wie gaat zaterdag mee naar Lochristi ?
Ze geven weer hondenweer maar dat beginnen we nu wel gewoon te worden hé...remember Berlare.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

De Kris gaat zeker, ik kan niet spijtig :cry:

Gisteren is de Jakke nog bij mij geweest en die gaat ook zeker, Glen misschien. Ik zal vanavond eens naar Kris bellen en je nummer doorgeven, dan kunnen jullie afspreken. Veel plezier
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Wie ziet het zitten om volgende week mee te gaan naar Oudenaarde. De kommentaren van vorig jaar kunnen alvast tellen.
1030hm op de 60km zie ik al direct zitten, ook een paar zeer leuke technische stukken volgens dit forum, kijk er alvast naar uit, hopelijk kunnen jullie allen mee. De week nadien is het in Halle, ook een supertocht!!!!!!!!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja Oudenaarde sjieke tocht zenne. Dikke aanrader. verleden jaar daar serieus afgezien amaai.
Ik spijtig genoeg (allez spijtig) op wknd naar centerparcs in nederland.
Amuseer jullie
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Awel mannen geen reacties over jullie tocht is er iemand gaan rijden ???

Ik ben vandaag naar Grembergen wisten rijden met de fiets thuis vertrokken zo een 66 km op de teller wat het parcour betreft waren er veel nieuwigheden in gestoken was wel veel baan bij ook vond #-o en dat technische stukje aan de mirabrug lag er uitstekend bij =D> van echte modder was er nergens sprake [-X
De bevoorraading was voorzien van zelfgemaakte rijsttaart en en veel goeds en achteraf nog een gratis trapist =D>
Er was wel heel weinig volk, ik denk nog geen honderd man #-o
Toch een leuke morgend gehad :lol:

Volgende week had ik Wieze in gedachten zal ook wel een leuk tochtje worden en dicht bij huis :oops:
Post Reply