Voor alle duidelijk, dit zijn alle links naar de 9 afleveringen:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
Aflevering 6
Aflevering 7
Aflevering 8
Aflevering 9
Aub.
Herder Ronny
Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
dirtymtbiker
- Mountainbiker
kalender Filip
Post by dirtymtbiker »
Filip supporters, sorry het heeft niets met topic te maken.
Wie weet waar en wanneer hij in Belgie zal rijden, weg en mtb (Houffa natuurlijk en dan ?)
Thanks voor info
Wie weet waar en wanneer hij in Belgie zal rijden, weg en mtb (Houffa natuurlijk en dan ?)
Thanks voor info
- fredjeraketje
- Mountainbiker
Post by fredjeraketje »
Dat aan die spoorweg? Het ligt in Ronse, aan een flank van het Muziekbos, in het verlengde van de Wijngaardstraat. Ik stond er van te kijken hoe hij daar bovenreed.ATEGEV wrote:Weet iemand waar die klim lag die Filip opreed en waarvoor hij op het laatste wat beroep moest doe op zijn kunstjes? Lijkt me een leuk hellinkje omtechniek wat te oefenenen.
De resolutie is 320x240, 'k heb hier bewust voor gekozen om zo aan een klein (+/- 100 Mb) bestand te geraken. Waarom?mtb arno wrote:is er eigenlijk een manier om de afleveringen te zien in groter formaat?
met die riva player is het een heel klein schermpje, en ik vind geen manier om die te vergroten.
1. Op de meeste fileshare sites mag je maar max. 100 Mb uploaden
2. Het uploaden duurt +/- 30' voor 100 Mb
3. Moet ook een beetje aan mijn upload limiet denken (Telenet)
Herder Ronny
- MaC'Red
- Mountainbiker
redelijk soepel precies, Bart kan anders ook een stukje biken heb ik zo de indruk !!!!fredjeraketje wrote:Dat aan die spoorweg? Het ligt in Ronse, aan een flank van het Muziekbos, in het verlengde van de Wijngaardstraat. Ik stond er van te kijken hoe hij daar bovenreed.ATEGEV wrote:Weet iemand waar die klim lag die Filip opreed en waarvoor hij op het laatste wat beroep moest doe op zijn kunstjes? Lijkt me een leuk hellinkje omtechniek wat te oefenenen.
Massini
- MaC'Red
- Mountainbiker
da zal wel zijn ja, hij is en blijft mijne favoriet ondanks alles.mtb grietje wrote:Met zo'n leermeester zou je voor minder...Massini wrote:
redelijk soepel precies, Bart kan anders ook een stukje biken heb ik zo de indruk !!!!
Massini
wie haalt er trouwens nooit es ne stoot uit waar em nadien veeeeeeeel spijt van krijgt ???
Massini
- smetje 5
- Mountainbiker
Re: kalender Filip
nu zaterdag zal hij te zien zijn tijdens de omloop het volk met de ploeg landbouwkredietdirtymtbiker wrote:Filip supporters, sorry het heeft niets met topic te maken.
Thanks voor info