GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
kawa
Mountainbiker

Re: GESTOLEN BIKE'S

Post by kawa »

whaleshark wrote: Zonder ook maar iets over mij te weten... wordt ik uitgemaakt voor leugenaar... leuk is anders.
Zonder ook maar iets te weten over de juiste werking van de Politie heb jij, en hebben zoveel anderen, ook een mening klaar over de Politie. En meestal op basis van wat roddels/toogpraat is die niet erg positief.

Arm, triestig België, zo bekijk ik het. Bekijk de lezersreacties maar eens op de verschillende nieuwssites. Als het over het leger of de Politie gaat zijn er altijd die menen dat ze het beter weten en de boel in het belachelijke gaan trekken. Ipv een beetje achter deze mensen te staan... ooit komt de dag dat je ze misschien echt eens nodig hebt....
Die mensen op straat, waar jullie zo op neerkijken.... die staan er wel voor jullie veiligheid en bijstand.... niet om belachelijk gemaakt te worden.

Een klein beetje respect mag er zijn... mijn gedacht.

Bike ze.
whaleshark
Mountainbiker
Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Post by whaleshark »

[quote="freezy"]Ik lees in mijn post nergens het woord 'leugenaar'?! Burgers hebben gewoon een stereotiep beeld van de politie en dergelijke posts zorgen er alleen maar voor dat dat beeld enkel nog versterkt wordt.

Mocht het mogelijk zijn ik nodig u uit om eens een maand mee te draaien, je zou je ogen serieus open trekken... (einde quote)

Met alle respect, lees je eigen post eens opnieuw, je gebruikt het woord " leugenaar" inderdaad niet, maar je zegt het wel met andere woorden...
Ik hoef niet mee te draaien bij uw dienst , want ik weet zeer goed hoe het werkt... zoals ik al zei, jij weet niet wie ik ben...
Die "verhalen" zoals jij ze noemt, zijn maar enkele van wat wij dagelijks mee maken...

Quote...Wat is dat nu weer voor uitspraak? Wie van 'hogerhand' gaat iemand tegenhouden om verder onderzoek in een bepaalde zaak te doen? ( einde quote)

Ik ga geen namen noemen op een forum, maar je wordt wel degelijk ontmoedigd om bepaalde zaken verder te onderzoeken...
Last edited by whaleshark on Sat 16 Aug 2014 18:32, edited 1 time in total.
whaleshark
Mountainbiker
Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Post by whaleshark »

kawa wrote:
whaleshark wrote: Zonder ook maar iets over mij te weten... wordt ik uitgemaakt voor leugenaar... leuk is anders.
Zonder ook maar iets te weten over de juiste werking van de Politie heb jij, en hebben zoveel anderen, ook een mening klaar over de Politie. En meestal op basis van wat roddels/toogpraat is die niet erg positief.

Arm, triestig België, zo bekijk ik het. Bekijk de lezersreacties maar eens op de verschillende nieuwssites. Als het over het leger of de Politie gaat zijn er altijd die menen dat ze het beter weten en de boel in het belachelijke gaan trekken. Ipv een beetje achter deze mensen te staan... ooit komt de dag dat je ze misschien echt eens nodig hebt....
Die mensen op straat, waar jullie zo op neerkijken.... die staan er wel voor jullie veiligheid en bijstand.... niet om belachelijk gemaakt te worden.

Een klein beetje respect mag er zijn... mijn gedacht.

Bike ze.

Wie zegt dat ik niets weet over de werking bij de politie... zoals ik al zei: " zonder ook maar iets over mij te weten"...
Waar heb jij gelezen dat ik neerkijk op de politie?
Mijn mening over de politie, weet jij ook niet... Ik heb veel respect voor de politie en ook voor het leger... ik had enkel een punt van kritiek... ivm. fiets diefstallen...
Je hebt al eens gesproken over de lezersreacties op nieuws sites... ik lees die rommel al jaren niet meer...

Grtz
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

whaleshark wrote: Waar heb jij gelezen dat ik neerkijk op de politie?
Die commentaar was dan eerder algemeen en niet persoonlijk, verwijzend naar al dat links gespuis dat altijd commentaar heeft op de werking van de Politie (en het leger)
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

De politie doet heus wel hun werk maar het gerecht niet. Zelf meegemaakt, de politie klist een drugsverslaafde die in het bezit is van niet alleen onze fiets maar tientallen gestolen fietsen. Bij onze vraag van die zit nu toch vast moesten ze lachen en was hun reactie "wat denk je nu zelf" dat zegt voldoende denk ik.
markdewinter
Mountainbiker

Post by markdewinter »

hey, op 2de hands.be stond er voor een paar uur een Cannondale scalpel carbon 2 2013 XL in perfecte staat voor 1400 euro. Ik heb onmiddellijk gereageerd. ik krijg nu een bericht van een jannicke vestegaard om te zeggen dat hij in denemarken woont en de fiets wil opsturen met perfecte fotos...hij heeft hier 2 jaar gewoond maar woont nu terug in denemarken; in het frans allemaal...

ik veronderstel dat dit een gestolen fiets is, maar wat kan ik eraan doen?

Ofwel bestaat de fiets niet in het echt en zou ik zogezegd eerst moeten betalen en dan niks krijgen.

is er iemand die zo'n scalpel mist? ik kan per email fotos sturen als je wil...

groeten,

mark
Kulgan
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 2017/Rocky Mountain Instinct

Post by Kulgan »

Er staan zo een heleboel fietsen op en allemaal met hetzelfde verhaal...
Volgens mij is er helemaal geen fiets...

Ze vragen om het geld te storten op de rekening van de koerier en dan zou die , pas als je akkoord bent, het geld doorsturen naar de verkoper.
Volgens mij werkt geen enkele koerier zo, dus rip off....
kazzz
Mountainbiker

Post by kazzz »

Idem verhaal bij auto's... en bij .... :-$
en via paypal betalen etc..
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Wie zich daar tegenwoordig nog door laat vangen is wel heel wereldvreemd
Nax
Mountainbiker

Post by Nax »

Hi, my Specialized 29" Epic Carbon, with crank brother pedals, was robbed yesterday in Waterloo,
i offer 400€ to the person who finds it !!!
Picture:
/Users/nathanaxford/Desktop/0038194_specialized_epic_fsr_comp_carbon_29er_mountain_bike_2013_sale.jpeg

Specs:
SHOCKFOX/Specialized Mini-Brain
HANDLEBARSSpecialized XC flat
FRONT BRAKEMagura MT6
REAR BRAKEMagura MT6
FRONT DERAILLEURSRAM X7, 10-speed,
REAR DERAILLEURShimano XTR Shadow Plus, 10-speed
SHIFT LEVERS Shimano SLX 10-speed, trigger
CASSETTE SRAM
Post Reply