Banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
vind ook de pythons van hutchinson ideaal. Bollen heel goed. Zeer veel grip. Ik rij er ook regelmatig mee in de modder en dat gaat ook behoorlijk vind ik.
- kristofbomans
- Mountainbiker
welke tubeless band in de modder? onder 1.9
Post by kristofbomans »
ben op zoek naar een tubeless band in de modder? de dikte mag niet breder zijn dan 1.9.
ERvaringen? Welke druk in de band zetten? ....
ERvaringen? Welke druk in de band zetten? ....
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
De skinny jimmy???
Ik heb wel enkel ervaring met de gewone versie, is een zeer goede allroundband voor de Vlaanders!!!
Goed in de modder, maar ook op asfalt, rotsen,....
Ik heb wel enkel ervaring met de gewone versie, is een zeer goede allroundband voor de Vlaanders!!!
Goed in de modder, maar ook op asfalt, rotsen,....
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
iemand ervaringen met de tubeless banden van ritchey? De z-max is er in 1.7 en 1.9 en ook de excavader? Is die excavader geschikt voor in de modder? Lijkt makkelijk modder af te voeren.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Ook weer enkel met de gewone versie, de excavader is een redelijke allroundband, voor mij te weinig zijdelingse grip, wel een goei tractie.
De modder blijft wel redelijk plakken.
De modder blijft wel redelijk plakken.
- Geronnimo
- Mountainbiker
ook ik ben op zoek naar een goeie band, maar heb er geen verstand van! van al die cijfertjes en rolweerstand en tubeless krijg ik nog even de koppijn .
duus, ik zoek een goeie band, ik rijd veel op asfalt en om de week in een gewoon bos, geen vettige toestanden, niet erg veel slijk...
wat lijkt het beste? en ook een eventuele prijs en handelaar, want 'k vrees da'k die in het Verre Laakdal niet gaan vinden.
duus, ik zoek een goeie band, ik rijd veel op asfalt en om de week in een gewoon bos, geen vettige toestanden, niet erg veel slijk...
wat lijkt het beste? en ook een eventuele prijs en handelaar, want 'k vrees da'k die in het Verre Laakdal niet gaan vinden.
-
Explicarmelo
- Mountainbiker
- Location: Cube Airmatic Teamline, DtSwiss, Fox F100X, X.0, Magura Marta SL!
Post by Explicarmelo »
Elaba.
Ik geef het grif toe, ik heb geen zin om 49 pagina's te herlezen op zoek naar een antwoord, maar ben wel zo slim om geen nieuw topic op te starten, da's al iets!
Dus: ik ben op zoek naar een setje allround-winterbanden. Waarschijnlijk een vraag die je al dikwijls hebt gehad, maar ik stel ze dus nog eens. Een setje dus waarmee ik de herfst/winter door kan komen, ok voor zowel modder als hardere ondergrond... Nu liggen er Michelin Hot S'en op, maar die zijn zo super breed dat ik me op het verhard een ongeluk trap en dat ik me ook bij bochten op asfalt niet echt zeker voel... Grip hebben ze dan wel weer te over, 't is nen 2.20. Het ideale alternatief, daar ben ik naar op zoek...
Ideetjes, collega's?
Mercikes.
Update: geen tubeless...
Ik geef het grif toe, ik heb geen zin om 49 pagina's te herlezen op zoek naar een antwoord, maar ben wel zo slim om geen nieuw topic op te starten, da's al iets!
Dus: ik ben op zoek naar een setje allround-winterbanden. Waarschijnlijk een vraag die je al dikwijls hebt gehad, maar ik stel ze dus nog eens. Een setje dus waarmee ik de herfst/winter door kan komen, ok voor zowel modder als hardere ondergrond... Nu liggen er Michelin Hot S'en op, maar die zijn zo super breed dat ik me op het verhard een ongeluk trap en dat ik me ook bij bochten op asfalt niet echt zeker voel... Grip hebben ze dan wel weer te over, 't is nen 2.20. Het ideale alternatief, daar ben ik naar op zoek...
Ideetjes, collega's?
Mercikes.
Update: geen tubeless...
Last edited by Explicarmelo on Mon 10 Oct 2005 18:52, edited 1 time in total.