bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:Mooi is dat, ik dacht vandaag ook voor de eerste keer met de fiets naar het werk te rijden.
Dus ge hebt de grote file vervoegd :P

Streets
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Veel file was er nog niet rond 7u. Maar vanaf dat het weer goed weer is en ik niet te veel moet meezeulen, begin ik te bollen. Goed voor de gezondheid, de conditie en de portemonnee.

Mojo
patje
Mountainbiker

Post by patje »

[quote="crash biker"]D'er zijn er hier blijkbaar een aantal die toe zijn aan nieuwe banden - ik ook dringend - maar wegens "geen tijd" meer vóór zondag - zal't nog met de versleten banden zijn, modder of niet.

Trouwens 't zijn niet die banden die het verschil maken hè mannen, 't is dienen dat met den bike rijdt da't moet doen !!!!

PS dezen avond geef ik "acte-de-présence" op EEN - gisteravond opname bijgewoond.........[/quote]

En op welk programma , Thuis of 10 jaar man bijt hond
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

patje wrote:
crash biker wrote:D'er zijn er hier blijkbaar een aantal die toe zijn aan nieuwe banden - ik ook dringend - maar wegens "geen tijd" meer vóór zondag - zal't nog met de versleten banden zijn, modder of niet.

Trouwens 't zijn niet die banden die het verschil maken hè mannen, 't is dienen dat met den bike rijdt da't moet doen !!!!

PS dezen avond geef ik "acte-de-présence" op EEN - gisteravond opname bijgewoond.........[/quote]

Een test aflevering van "Het programma in houffa"
" De wanhopige wanhoop op dikke wielen"

Streets
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

patje wrote:
Zjust na THUIS : Provincieshow.
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

@ crash, en hoe is Uw TV- debuut verlopen??? :lol:

@allen,

voila, alles is geregeld voor den 28e oktober.

surprise, surprise!!!!!

Indien jullie allen akkoord gaan, willen we gerust definitief ervoor gaan ivm verbroedering Millenniumbikers- Straf in bergaffers (of straf in z..pers :drunk: :drunk: :drunk: ) :lol:

Laatste nieuwtje, een nieuw idee is geboren om een mountainbikewedstrijd te organiseren voor een goed doel en dit in samenwerking met een paar lokale Opwijkse handelaars. Een en ander wordt voorgelegd binnenkort aan de bevoegde schepenen.

Hou jullie op de hoogte. Initiatief gaat uit van de huidige Millenniumbiker(s) :lol: [-o< #-o

grtz
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

Millenniumbiker Mitch01 wrote:Indien jullie allen akkoord gaan, willen we gerust definitief ervoor gaan ivm verbroedering Millenniumbikers- Straf in bergaffers (of straf in z..pers :drunk: :drunk: :drunk: ) :lol:
Laatste nieuwtje, een nieuw idee is geboren om een mountainbikewedstrijd te organiseren voor een goed doel en dit in samenwerking met een paar lokale Opwijkse handelaars. Een en ander wordt voorgelegd binnenkort aan de bevoegde schepenen.

Hou jullie op de hoogte. Initiatief gaat uit van de huidige Millenniumbiker(s) :lol: [-o< #-o
Verduidelijk eens?
verbroedering?
verzuiping?
permanent?

Streets
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

Streets wrote:
Millenniumbiker Mitch01 wrote:Indien jullie allen akkoord gaan, willen we gerust definitief ervoor gaan ivm verbroedering Millenniumbikers- Straf in bergaffers (of straf in z..pers :drunk: :drunk: :drunk: ) :lol:

Verduidelijk eens? KOM OP TEGEN KANKER bv.
verbroedering? HOE EN WAT NOG DEFINITIEF TE BESPREKEN
verzuiping? ZIJN WE AL GOE MME BEZIG (drinken of regen je mag kiezen)
permanent? IDD

Streets
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

@ de fransmannen,

iemand idee waar we de foto's kunnen terugvinden van gisteren?
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Nog niks gevonden. We zullen het eens aan Patje moeten vragen.

Mojo
Post Reply