Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
highfly
Mountainbiker

Cube AMS Ltd 2006

Post by highfly »

Heb me vorige week de Cube AMS LTD waarover ik enkele posts voordien schreef uiteindelijk besteld. Nog even getwijfeld om voor het PRO model te gaan, maar gezien ik een 22" kader nodig heb en deze voor de LTD versie nog op stock was, moest ik niet twijfelen.
De prijs (einde seizoen = stock moet weg) en de leveringstermijn gaven de doorslag. Ik ben nu in blijde verwachting van het mailtje van TS-Bikes dat ie binnengekomen is... =P~
Zeer binnenkort de pics dus.

Highfly
duvelding
Mountainbiker

Post by duvelding »

Heb sinds vorig weekend ook een Cube'ke. AMS COMP that is. Eerste testritten waren super! Klote dat ik tijdens de week geen tijd heb om te gaan rijden ...
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Kan iemand me helpen met een Cube-dealer die op dit moment open is, in de regio in en rond Antwerpen?
ABC-fietsen is zo bijvoorbeeld gesloten...
Ik heb dit nodig omwille van een gebroken achterpat en zoals jullie weten: zonder dat stom (specifiek) stuk metaal wil mijn Cube-je niet rijden!
Kunnen jullie me helpen?

Vriendelijke groet en dank bij voorbaat!

Guido
highfly
Mountainbiker

Post by highfly »

Guido,

Deze doen Cube in prov Antwerpen:

fietsen De Beuckeleer
Van den nestlaan 43a
2520 Broechem
tel: 03 485 55 42
de.beuckeleer.patrick@telenet.be

Megabike in Turnhout
mega-bike@skynet.be

ABC fietsen te Wilrijk
chris@abcfiets.com

Niet in Antwerpen, maar wel open en prima service: TS-Bikes in Denderleeuw. (www.ts-bikes.be)

Highfly
Tsjimown
Mountainbiker

cube attention

Post by Tsjimown »

Ben beginnen mtb'r
heb vorige maand cube attention gekocht.
na 40 kilometer rijden zette ik de lock van de voorvork op vast, 200 meter verder schoot die eruit, gedaan met vaste vork ( draad was reeds versleten) fietsenmaker had deze dan vervangen.
140 km verder: voorderalieur volledig gedraad en verplooid ( ketting kwam mee naar boven aan voorste tandwiel)

zouden deze problemen veel voorkomen? of heb ik brute pech met deze fiets?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik denk eerder brute pech met uw fietsenmaker wat die voorderailleur betreft.
Ofwel last van CS, wat dat betreft gebruik je beter de zoekfunctie eens ;)
Bikerkf
Mountainbiker

Post by Bikerkf »

Ik heb nu reeds enkele maanden een Cube cc ltd (staat in de showroom). Ik vind dit een geweldige fiets, maar... ik vind de kwaliteit van de lak niet zo denderend. Ben ik de enige? Ik vind dat er vrij snel stukjes lak afspringen, dit doet niets af aan de kwaliteit van de fiets, maar vind dit gewoon spijtig.
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Post by Marc Vde »

Bikerkf wrote:Ik heb nu reeds enkele maanden een Cube cc ltd (staat in de showroom). Ik vind dit een geweldige fiets, maar... ik vind de kwaliteit van de lak niet zo denderend. Ben ik de enige? Ik vind dat er vrij snel stukjes lak afspringen, dit doet niets af aan de kwaliteit van de fiets, maar vind dit gewoon spijtig.
Probeer de garantie in te roepen, Cube heeft mijn Airwing opnieuw tot een uniek exemplaar herspoten omdat de vernis op de lak los kwam.
In mijn geval hadden ze geen nieuw frame meer(model 2003).Op dit forum staan ook gevallen van een splinternieuw frame als oplossing voor slechte lak. Dit topic had ook mij destijds (2005) aangezet om een "klacht" in te dienen over de lakkwaliteit.
rock'n roll gio
Mountainbiker

Post by rock'n roll gio »

knarf wrote:een vraagje
zijn er cube verdelers in west-vlaanderen, ik vind er geeeeeen
alvast thx
tvelootje in westkappele verkoopt die ook :lol: tis maar dat jet weet
cube i love it :drunk:
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Kheb mijne FD ook al eens ineengefrommeld.. ketting lag wss niet fantsoenlijk na het afdalen van trapjes :roll:
Post Reply