..\Garmin\Coursesmarnik67 wrote:Kan iemand mij uitleggen hoe ik en track verwijder van mijn kaart.
De track op zich heb ik verwijdert maar als ik op de kaart kijk staat deze er nog altijd in het zwart op.
Alle advies welkom.
Bij de dakota 20 was het gewoon de current file deleten maar bij de Edge 800 vind ik die map niet.
Alvast bedankt
edge 800 .... ?
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: edge 800 .... ?
raar want beide mappen zowel op toestel als SD kaart zijn geen bestanden te vindne van vandaag.RigolleM wrote:..\Garmin\Coursesmarnik67 wrote:Kan iemand mij uitleggen hoe ik en track verwijder van mijn kaart.
De track op zich heb ik verwijdert maar als ik op de kaart kijk staat deze er nog altijd in het zwart op.
Alle advies welkom.
Bij de dakota 20 was het gewoon de current file deleten maar bij de Edge 800 vind ik die map niet.
Alvast bedankt
Misschien in het vervolg uw probleem beter omschrijvenmarnik67 wrote:raar want beide mappen zowel op toestel als SD kaart zijn geen bestanden te vindne van vandaag.RigolleM wrote:..\Garmin\Coursesmarnik67 wrote:Kan iemand mij uitleggen hoe ik en track verwijder van mijn kaart.
Alle advies welkom.
Alvast bedankt
..\Garmin\Activities (gereden ritten)
..\Garmin\Courses (eigen ritten)
Je kan ook een koers tonen of niet tonen via settings van de koers.
- InS
- Mountainbiker
merci! dit weekend eens testen. Wat een procedureRigolleM wrote:Heeft weinig met de Edge 800 te maken, maar hier gaan we:
- knip beide tracks op punt waar ze samen komen
- je houdt nu 4 tracks over
- selecteer eerste deel rood (met startpunt)
- selecteer merge tool en selecteer eerste deel van blauw
- je houdt nu 3 tracks over
- selecteer tweede deel blauw
- je houdt nu 2 tracks over
- selecteer tweede deel rood
- je hebt nu één samengevoegde track
Op het kruispunt ga je wat in de problemen komen met welke richting je uit moet, maar hier plaats je twee waypoint met de juiste richting die je uit moet. Beter is om de tracks wat aan te passen zodoende ze mekaar aan het kruispunt niet snijden.
Blijkbaar zijn de prijzen van de 800 terug ferm de hoogte in geschoten? Kort na de introductie van de 810 waren ze voor 260 te koop, ondertussen staan ze terug 50 euro duurder...
Ik merk dat ik nu bij het narijden van routes op de Edge 800 een dikke roze lijn krijg die mijn afgelegde route in vogelvlucht weergeeft (naast de effectief afgelegde route, die in het blauw weergegeven wordt).
Is dit een functie die kan uitgeschakeld worden, zoja hoe?
Is dit een functie die kan uitgeschakeld worden, zoja hoe?
Waarschijnlijk is de Edge nog aan het navigeren naar "iets".
Druk eens op [waarheen], krijg je dan de keuze "nieuwe zoeken" en "navigatie stoppen" ?
Indien je het laatste kiest is die dikke magneta lijn weg.
Druk eens op [waarheen], krijg je dan de keuze "nieuwe zoeken" en "navigatie stoppen" ?
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Vandaag het eerste negatief puntje van mijn Edge 800 mogen ervaren...
Zoals op verschillende fora te lezen is (google is your guide), begint bij mijn toestel de rand van de display ook af te brokkelen. Kijken of ze dit onder garantie gaan herstellen of vervangen.
Zoals op verschillende fora te lezen is (google is your guide), begint bij mijn toestel de rand van de display ook af te brokkelen. Kijken of ze dit onder garantie gaan herstellen of vervangen.
Lijkt me de oplossing, want ik had het nu niet meer. Bedankt!XprtZ wrote:Waarschijnlijk is de Edge nog aan het navigeren naar "iets".