Trouwens lumen is een verkeerde manier van uitdrukken van lichtsterkte, ze zouden de fabrikanten beter verplichten dit uit te drukken in "lux" en hun eens terug verwijzen naar de fysica die ze op school hebben gekregen. Prijs maakt me geen zier uit, dus ik bekijk het louter productmatig en met een zwaar ding op je stuur leek me in eerste instantie tov iets dat qua gewicht bijna ter verwaarlozen is toch het minderen.
Maar ja, we zien wel weer ....
Vraag me trouwens ook af waar je die dingen van exposure lights op een makkelijke manier kan aankopen. Waar heb jij die gekocht "Paul rush" ? Webshop, winkel ?[/quote]
Oorspronkelijk werkte men toch met LUX, maar ze hebben gemerkt dat het uitdrukken in lumen bij velen de oogjes doet flikkeren
Lumen is wat er vertrekt van uw lampje, LUX is wat het uiteindelijk oplevert en dat hangt af van een paar factoren van uw lampje...[/quote]
Yep, zo is het.
Net die 1800 lumen van Exposure besteld omdat de afwezigheid van kabels toch wel een serieus pluspunt is wat mij betreft. Bevestiging op het stuur lijkt degelijk + een kleine voor op de helm ook nog. Ben benieuwd. Dus als er binnenkort geen vliegtuigen meer landen in Zaventem, zoek niet verder, ze landen daar waar ik rijd