sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
En als je hem tegen komt dan is het zoeffffff en weg !!pvandebe wrote:Ge weet toch dat toppers eigenlijk meer op de weg trainen dan nietscottbikerke wrote:Ben vandaag is in langdorp gaan zien, maar der was genen nys aant trainenIk geloof zelfs dat die maar 10% of zo in het veld trainen...
Hij heeft toch gezegd dat hij meer op da parcour ging trainen, vorige week heeft tem heel den dag aant trainen geweest in wezemaal.Hij was met zijnen mobilehome daar en had zijn mecaniekers bij en coach paul.bert bibber wrote:En als je hem tegen komt dan is het zoeffffff en weg !!pvandebe wrote:Ge weet toch dat toppers eigenlijk meer op de weg trainen dan nietscottbikerke wrote:Ben vandaag is in langdorp gaan zien, maar der was genen nys aant trainenIk geloof zelfs dat die maar 10% of zo in het veld trainen...
![]()
Nu gaat hij de ronde van belgie rijden(voor landbouwkrediet) , maar ik denk na de ronde dat hij meer in langdorp gaat trainen.
- Conrad
- Mountainbiker
Alléé, dan ga ik mijn trainingsparcours verleggen en langdorp regelmatig eens passeren.scottbikerke wrote:Hij heeft toch gezegd dat hij meer op da parcour ging trainen, vorige week heeft tem heel den dag aant trainen geweest in wezemaal.Hij was met zijnen mobilehome daar en had zijn mecaniekers bij en coach paul.bert bibber wrote:En als je hem tegen komt dan is het zoeffffff en weg !!pvandebe wrote: Ge weet toch dat toppers eigenlijk meer op de weg trainen dan nietIk geloof zelfs dat die maar 10% of zo in het veld trainen...
![]()
Nu gaat hij de ronde van belgie rijden(voor landbouwkrediet) , maar ik denk na de ronde dat hij meer in langdorp gaat trainen.
Hij zou ons een plezier doen als hij zou zeggen wanneer hij er is natuurlijk
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
dat zal hij niet zeggen natuurlijk en persoonlijk denk ik dat het parcours aan de mast in testelt beter is dan dat van Langdorp! niet zo lang maar wel véél technischer!
zou sven nijs wel weten dat daar zo'n prachtig parcours is?
zou sven nijs wel weten dat daar zo'n prachtig parcours is?
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Had z'n comment nie eens gelezen, ik stopte bij de naam al!roy wrote:je moet nu onze vriend harry niet zo aanvallen hij heeft toch maar een normale vraag gesteld