Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

TimDC wrote:Spijtig dat het de Jakke zijnen dag niet echt was, want het as echt een heel mooie tocht.
Jakke heeft ook genoten van de tocht hoor ! :evil:

Het is gewoon zo dat ik van't moment het bergop gaat moet passen #-o ... heeft het te maken met ooit klierkoorts te hebben gehad of dat ik een lichte vorm van inspanningsastma heb ... pfff maakt me allemaal niet uit; het is blijkbaar zo. ](*,) :oops:

Ik geniet nog steeds van elke toertocht en hoop er van nog veel te kunnen genieten, liefst samen met de leuke bende die we ondertussen vormen. Als we nog een beetje kunnen groeien kunnen we zonder probleem een snelle en ,laat het me deskundig, een "minder snelle" groep vormen :lol:

Herne was een super mooie tocht, verrassend omdat organisatie voor 1ste keer een tocht organiseerde =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ja het was een leuk tochtje was ook verrast ...knap werk daar voor de eerte keer =D>

Is inderdaad al een leuk groepje geworden :bounce: met 7 man vandaag =D>

Zeg Tim da vlammen is toch steeds achter of voor u maar ge zijt er toch ook altijd bij :lol: goe gereden mannen

@Daaf : dat is pech hebben man #-o ik zou zeggen laat je maar wat verwennen en verzorg je goed :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@Daaf verzorg u goed hé..komt wel in orde ,zit nu al 10weken zonder te fietsen in het veld.al 2x op de baan
Aan de mannen Tim,Gunther,Jakke en al de rest van de groep. Binnenkort zal ik jullie (hopelijk)vervoegen en proberen zeg wel PROBEREN bij de snelle mannen te zitten.. :lol: De bende van cartouch, :bounce:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Kan zijn dat ik zondag toch naar Berlare ga, zijn er nog kandidaten?
Hopelijk terug met een plezant groepke zoals vorig weekend. Het is daar natuurlijk wel vlak en dat ligt me niet echt, er zitten wel een paar technische stukskens in dus zal wel plezant zijn.
Leg de modderbanden maar al klaar want dan kan ginder serieus baggeren worden.
Hopelijk niet te moe want de avond er voor is het feestje van Glen Madeiros.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Omwille van feestje ga ik waarschijnlijk zaterdag naar Erwetegem, ik ken mijn eigen da komt niet goed na zo ´n party. #-o

Bossie moet zondag ook zijn eerste rugbymatch spelen en ik ga ook eens kijken, match is al om 12u.

Wie zin heeft me zaterdag te vervoegen, laat maar weten Glen gaat normaal al mee =D> :bounce:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Bij mij gaat het enkel gaan op zondag dus Tim normaal gezien zal ik van de partij zijn.
Spijtig genoeg hebben wij niet kunnen toezeggen voor feestje van Glen, is namelijk ook verjaardag van mijn madam en hadden al plannen voor zaterdag...

Spreken nog wel verder af tegen einde van de week ok.
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Zal er normaal gezien de zondag ook zijn :bounce:

En Tom nog geen trek fuel gekocht, hij staat nog altijd schoon te blinken bij Daan. :-D
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Eagle Stijn wrote:Zal er normaal gezien de zondag ook zijn :bounce:

En Tom nog geen trek fuel gekocht, hij staat nog altijd schoon te blinken bij Daan. :-D
Hey Stijn ! [-X neen dienen trek staat nog steeds bij Daan... er zijn zoveel mooie fietsen dus weet eigenlijk nog niet goed wat. Denk dat ik nog een tijdje met mijn huidige mtb zal rond blijven bollen.
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

moorfretter wrote: Waar ben je juist ten val gekomen? Toch niet in die put?
Allé ja, soigneer u wa en hopelijk moet ge nie te lang van den bike blijven. Veel beterschap!

merci voor de wensen jongens! Maandag moet ik al op controle dus hopelijk meer (goed) nieuws!!
ik ben gevallen net voor het einde van deel 1. ietsje verder kon je rechts naar de start terug en links opnieuw het parcours op voor het vervolg...
Als je dan links nam, kwam je er na een lang recht stuk weer voorbij
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ik moet zaterdag werken , zondag zeker van de partij voor de 75 km he mannen =D> zal raar doen zonder hoogtemeters is een tijdje geleden :bounce: en wie weet nadien een goe foefcafféke :lol:
Post Reply