GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
kawa
Mountainbiker

Re: GESTOLEN BIKE'S

Post by kawa »

whaleshark wrote: maar dit heeft niets te maken met mijn " gal komen spuwen" zoals jij het zo mooi verwoord.
Het begint er wel op te trekken... het laat je precies niet los....

whaleshark wrote: Misschien een klein vb. uit de praktijk.
Een snelheidsduivel wordt achtervolgd maar is te snel voor de politie combi, maanden later zijn ze via merk, kleur en één letter van de nummerplaat nog op zoek naar de wagen... eigenaars van zo'n wagen worden thuis aangesproken door hun wijkagent, of ze op dat tijdstip misschien daar reden.

Iemand heeft een ongeval met alleen stoffelijke schade ( enkele duizenden euro's ) De dader pleegt vluchtmisdrijf... Er is merk, kleur en een gedeeltelijke nummerplaat bekend van de dader.
In minder dan één week krijg je bericht dat de auto in kwestie niet gevonden kan worden.
:-" :-"
Ik kan nog wel wat van die voorbeelden zoals jij hierboven schreef geven.... er doen er zoveel verhalen (genre telefoonspelleke) de ronde....
whaleshark
Mountainbiker
Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Post by whaleshark »

Dus jij beslist zomaar dat wat ik schrijf "verhalen" zijn... zo win je natuurlijk alle discussies...
Waar heb ik dat nog gehoord... ( alleen kan ik ook bewijzen dat ze waar zijn)
Het vb dat jij aanhaalde is weeral naast de kwestie... het weerlegt niets van wat ik schrijf...

Soit... ik hou er mee op... ik ga fietsen.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

whaleshark wrote:
Misschien maar best... want je twee 'verhalen' en andere opmerkingen over prioriteiten, druk van hogerhand e.d. lijken me zomaar uit de lucht gegrepen ofwel van horen zeggen van een vriend die het gehoord heeft van een kameraad die.....

Ik zou zeggen: waag je kans op http://www.jobpol.be" onclick="window.open(this.href);return false; en je zal zien dat de werkelijkheid een heel stuk anders is. :wink: Misschien kan je dan wel fietsdiefstallen oplossen...
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

whaleshark wrote:Dus jij beslist zomaar dat wat ik schrijf "verhalen" zijn... zo win je natuurlijk alle discussies...
Ik beslis niks en hoef deze discussie helemaal niet te winnen. :wink:
Feit is dat er massa's van die verhalen zijn, en dat die ook blijven komen, en tegen die marginale anti-politiementaliteit kunnen we toch niet op.
Belijk de reacties maar eens op nieuwssites zoals "HLN" of "HBVL"...

whaleshark wrote:
(o)
Have fun!
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

" onclick="window.open(this.href);return false;

gestolen aan de Finse Looppiste in Oudenaarde op vrijdag 13 06 2014 rond 13u

mvg
andy de smet
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Nieuwe lijst van teruggevonden fietsen: http://www.lokalepolitie.be/5415/fotoga ... enaar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
NielsVV
Mountainbiker

Post by NielsVV »

Afgelopen week is mijn mtb en de fiets van mijn vriendin gestolen uit het tuinhuis! Zijn net terug van vakantie en kom er net achter. Heel de buurt al afgereden, maar tevergeefs.

Fietsen zijn gestolen in Affligem.

Gaat om een witte Rocky Mountain Element'950. Rijden er niet zo veel van rond hier (althans nog nooit ergens gespot op een tt).

Image
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Hopelijk zie je ze nog terug maar ik vrees ervoor. Dat ze tijdens je vakantie inbreken zal wel geen toeval zijn.
whaleshark
Mountainbiker
Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Post by whaleshark »

Beste klanten ,

Helaas zijn wij vanacht ook het slachtoffer geworden van een Brute Ramkraak in onze zaak. Ondanks dat we bijna een onbreekbare pui hebben geïns...talleerd de dure fietsen aan kabel liggen en nog veel meer maatregelen genomen hebben om dit soort zaken te voorkomen.Zijn de dieven er met 15 fietsen vandoor gegaan !

De onderstaande voorlopige lijst van fietsen en framenummer die zijn gestolen .

Epic Comp Carbon zwart/wit 2013 19 inch wsbc60413506H
Epic s works Burry Stander Special edition 2014
Epic elite Carbon zwart/ wit wsbc6041347911
Epic Comp Alu hyper geel wsbc601037454i

Stumpjumper HT Comp Alu hyper geel 19 inch 2014 wsbc601000636i
Stumpjumper HT Comp Carbon 19 inch wsbc604015107i

Stumpjumper FSR Alu 2014 zwart/blauw Large Wsbc6010790221

Camber Comp Alu zwart wit 29 2012 wsbc601036330G.
Crux Comp Carbon zwart/rood/grijs 2013 wsbc604006333i
Crux elite e5 zwart/zilver 105 2013 wsbc601009529i
Shiv pro triatlon frameset 2013
Shiv triatlon zwart 2013 WSBC6040152484G

Kom jij een fiets tegen of word hij aangeboden met bovenstaande framenummers hopelijk wil je ons dan op de hoogte stellen .
Toma Cycles - Specialized Concept Store Kerkrade

Gedeeld van een vriend
MTBovi
Mountainbiker

Post by MTBovi »

Image
Vandaag gestolen in de ondergrondse fietsparking van station Gent Sint Pieters. Het hangt daar vol met camera's, nu ben ik toch eens benieuwd of de politie de moeite gaat doen om de beelden op te vragen.
Post Reply