Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Verklaar je nader. Wie a zegt moet ook b zeggen en al zeker met zo'n nicknamefreesoul wrote:ik heb er zo mijn idee overFrench wrote:nys heeft blaasontsteking opgelopen:
http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldrijde ... egem.dhtml
Awel ... dien is poppenkast aan't spelen om van 't weekend frisser aan de start te staanblack levi wrote:Verklaar je nader. Wie a zegt moet ook b zeggen en al zeker met zo'n nicknamefreesoul wrote:ik heb er zo mijn idee overFrench wrote:nys heeft blaasontsteking opgelopen:
http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldrijde ... egem.dhtml
... ik denk dat dat den b is waar ge om vroeg
vind ik een domme uitspraak, remember zijn interview voor de start van het wk, waarbij ik quote: "ik ben al 50x gaan plassen". net zoals bij stybar zal er ook daar misschien een beestje gesluimerd hebben. uiteindelijk ook mss verklaarbaar, want nys reed bijna nooit door de herygers duin in het terugkeren, daar waar hij dat in de wereldbeker wel deed en op het wk andere jongen ook deden.
ik hoop voor hem dat hij de superprestige hierdoor niet verliest, want met de vorst zal het zondag wss een vliegkoers worden, of het moet zoals aangekondigd, vrijdag voldoende sneeuwen... .
ik hoop voor hem dat hij de superprestige hierdoor niet verliest, want met de vorst zal het zondag wss een vliegkoers worden, of het moet zoals aangekondigd, vrijdag voldoende sneeuwen... .
Als ge zelf zo'n uitspraken doet dan weet ge dat vroeg of laat ...gbv wrote:vind ik een domme uitspraak
met één punt verschil voor elke plaats die je verder in het klassement eindigt? 't Kan nog alle kanten uit, maar ik denk toch wel dat de kaarten op dit moment nog altijd in het voordeel van Nys liggen.gbv wrote:ik hoop voor hem dat hij de superprestige hierdoor niet verliest, want met de vorst zal het zondag wss een vliegkoers worden, of het moet zoals aangekondigd, vrijdag voldoende sneeuwen... .