Je moet ook weten dat je band nooit keihard staat en dus ingedrukt wordt.fillebiker wrote:Verschil is zeer duidelijk!MC Tim wrote:Verschil is duidelijk :nothing 's impossible wrote:Fille,
De vorm van het profiel een beetje aanpassen maakt soms veel verschil!
Verder lees ik dat de blokken een mm minder hoog zijn, en ik dacht niet dat de blokken op de vorige Roro ingesneden waren,......
Maar het kan natuurlijk ook dat er bij het meten iets misgelopen is
http://twentynineinches.com/2012/05/27/ ... duct-news/
Maar als je dan de Rara naarst de Roro legt is het verschil toch ook heel duidelijk.
Rara lagere noppen minder tussenruimte = nrml sneller lopend.
Als je nu bij continental een raceking en in xking neemt en je vraagt de band met de laagste rolweerstand zegt toch ook iedereen de raceking.
Ik snap het niet goed maar het zal wel aan mij liggen denk ik
Hierdoor komen de noppen dichter bij elkaar.
De testen zullen er niet om liegen. Ik heb de RoRo altijd al goedlopend gevonden, de RaRa trouwens ook, maar heeft toch wat minder grip. Ik heb nu nog geen ervaring met de RaRa op 29", wel op 26". De RoRo heb ik in 29".
Ook het type rubber speelt een rol. De RoRo heeft veel zachter rubber en dus ook meer grip.
Bij Conti heeft de X-King hééél veel grip, maar die loopt langs geen meter op de baan. De RaceKing bolt héééél goe op droge ondergrond, maar heeft totaal geen grip in de bochten. Ik reed altijd met de Supersonic-versie hiervan en vorige is die de vuilbak ingevlogen omdat deze totaal geen bescherming had. Bij het minste scherpe steen of rand heb ik snakebite...