September zal zeer druk worden, den 12 den mtb-les gaan volgen in Spa, den 20 sten (weekend) werken, den toer van de Jo op ...MC Anthony wrote:begin september wil ik nog wel eens meerijden. Het is weer hééél lang geleden dat ik onze topgids nog eens gezien heb... (en hem kunnen volgen zal ook nog lang duren)
route gert g'bergen pics p8,10,15,37 film p27 nxt 10.1.2010
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
MC Jo wrote:Ah meneer gaat gaan lessen nemen!! Nog nie goe genoeg? Welk niveau heb je gekozen? Nog iemand mee die we kennen of aan je alleen? 't is in ieder geval de moeite (allez ik vermoed dat het van MTB school is?).s-biker gert wrote:September zal zeer druk worden, den 12 den mtb-les gaan volgen in Spa, den 20 sten (weekend) werken, den toer van de Jo op ...MC Anthony wrote:begin september wil ik nog wel eens meerijden. Het is weer hééél lang geleden dat ik onze topgids nog eens gezien heb... (en hem kunnen volgen zal ook nog lang duren)
Werner en ik willen daar nog eens naartoe. Misschien moeten we eens met een groep van 6 gaan?
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Ik ben voorlopig nog helemaal alleenMC Jo wrote:MC Jo wrote:Ah meneer gaat gaan lessen nemen!! Nog nie goe genoeg? Welk niveau heb je gekozen? Nog iemand mee die we kennen of aan je alleen? 't is in ieder geval de moeite (allez ik vermoed dat het van MTB school is?).s-biker gert wrote: September zal zeer druk worden, den 12 den mtb-les gaan volgen in Spa, den 20 sten (weekend) werken, den toer van de Jo op ...
Werner en ik willen daar nog eens naartoe. Misschien moeten we eens met een groep van 6 gaan?
- MC Jo
- Mountainbiker
MC Jo wrote:Op en af op één dag?s-biker gert wrote:Ik ben voorlopig nog helemaal alleenMC Jo wrote:, heb dit cadeau gekregen van't vrouwke. Wie zin heeft om mee te gaan moet anders eens informeren bij mtb-school.com (link hierboven) of er nog plaats is op 12 september. Ik heb het gemmidelde niveau genomen en ik zie er al naar uit
![]()
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
yep, ge kent mij hé maar ik wil gerust rijden hoor, heb daar geen probleem mee en rij toch gratis
- MC Jo
- Mountainbiker
MC Jo wrote:Hmmm, is moeilijk hé. 't is ook het weekend van de Sunparks actie in Vielsalm. Denk je die training ooit nog eens te volgen in een (verre) toekomst? Ik kan zeggen dat ze super is. Zoals ik al eens gezegd heb, Werner en ik willen die nog eens doen. In de toekomst zo'n training eens bestellen voor een 6-tal MC-ers/S-bikers?s-biker gert wrote:yep, ge kent mij hé maar ik wil gerust rijden hoor, heb daar geen probleem mee en rij toch gratis
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Ja dan zou ik voor de expert durven gaanMC Jo wrote:MC Jo wrote:Hmmm, is moeilijk hé. 't is ook het weekend van de Sunparks actie in Vielsalm. Denk je die training ooit nog eens te volgen in een (verre) toekomst? Ik kan zeggen dat ze super is. Zoals ik al eens gezegd heb, Werner en ik willen die nog eens doen. In de toekomst zo'n training eens bestellen voor een 6-tal MC-ers/S-bikers?s-biker gert wrote:yep, ge kent mij hé maar ik wil gerust rijden hoor, heb daar geen probleem mee en rij toch gratis
- MaC'Red
- Mountainbiker
verstand op nul en alles geven, wie bestelt de ambulance ?s-biker gert wrote:Ja dan zou ik voor de expert durven gaanMC Jo wrote:MC Jo wrote: Hmmm, is moeilijk hé. 't is ook het weekend van de Sunparks actie in Vielsalm. Denk je die training ooit nog eens te volgen in een (verre) toekomst? Ik kan zeggen dat ze super is. Zoals ik al eens gezegd heb, Werner en ik willen die nog eens doen. In de toekomst zo'n training eens bestellen voor een 6-tal MC-ers/S-bikers?
MaC'Red
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Voor wie zin heeft, nu zondag 6 september wordt er weer samen vertrokken aan de gavers voor een ritje rond G'bergen. Vertrek rond 8u op parking A van de Gavers.
C U
C U