Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Soons
Mountainbiker

Post by Soons »

hahahahahahahahaha wat een lol... :-D

Zie je, ben al zolang weg uit belgie dat ik me nog alleen de goede momenten herinner...

Ok : de beste wat ik tot nu toe beleefd heb was in de zomer : ik kom op een rondpunt aangevlogen en denk : het gaat zeker mis, het is vrijdagavond en iedereen wil naar huis. Dus ik hou in en ja hoor, ik hoor achter mij eentje aanstormen. Hij moet vol in de remmen wegens aankomend verkeer OP het rond punt en ik denk : in plaats van weeral in een limburgse colére te schieten dat ie me niet gezien heeft, hou ik me vast aan zijn ruit hahahahaha. Hij rustig op het rondpunt, ik aan het genieten van de gratis rit, en pas toen ie begon op te trekken kreeg ie een half hartinfarct en ging razendsnel in de remmen om van me verlost te zijn. Hij had me dus niet eens gezien en mijn kanariegeel truitje is nu echt niet iets dat niet opvalt hahahahahaha

Maar goed, fijn weekend allemaal,
Peter
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Streets wrote:Om het niet altijd negatief te maken
het is altijd wel leuk om onder het WW verkeer een wiel tegen te komen, waar je kan inhangen en ondertussen wat praten over waar je heen gaat , waar je werkt, of hij alle dagen met de fiets naar het werk rijdt?
regelmatig kom je ook dezelfde bikers tegen.
Som zit je goed en dan kan je de andere laten "afzien", soms is het andersom.
Het geeft een extra dimensie wat je niet hebt met de auto :wink:

Streets
Vorige week ook 500m in 't wiel gehangen van 2 koersfietsen tegen 35km/u
'k Ging vlot vooruit tot de ene ineens begint te roepen dat hij daar niet tegen kan,...amai amai was me die effkens kwaad
Verkeersagressie op het fietspad! Als die in zijn auto ook zo reageert #-o
Heb eens goed gelachten en hem achtergelaten
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

'k Ging vlot vooruit tot de ene ineens begint te roepen dat hij daar niet tegen kan,...amai amai was me die effkens kwaad
Verkeersagressie op het fietspad! Als die in zijn auto ook zo reageert
Ge bedoelt op hun knikker gegeven en er vandoor gespurt ?
Al had ik dood moeten vallen maar dan had ik ff overgepakt en alles gegeven. Och, daar doen we het toch voor ? Om de koereurkes op hun kloten te geven met onze dikke banden velookes :lol:
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Hemd wrote:
Verkeersagressie op het fietspad! Als die in zijn auto ook zo reageert
Ge bedoelt op hun knikker gegeven en er vandoor gespurt ?
Al had ik dood moeten vallen maar dan had ik ff overgepakt en alles gegeven. Och, daar doen we het toch voor ? Om de koereurkes op hun kloten te geven met onze dikke banden velookes :lol:
eehmmm, 'k was ook het koereurken aan 't uithangen :oops:
Bolt toch veel beter op asfalt en mtb banden verslijten zo snel aan 60km asfalt/dag
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Kheb niks tegen koereurkes btw.
Kga me wss ook ooit wel es ne koersvelo aanschaffen. Maar het geeft een kleine extra kick om een dunband voorbijtegaan.
Juist omdat een dunband beter bolt op den asfalt. Snappie ?
Ik maak me er mijn dagtaak van zelfs :lol: .
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

ge kunt beter gewoon slicks op uw bike leggen dan speciaal een koersvelo te kopen voor op de weg te rijden, het kost minder en vooral, ge moet u niet telkens aanpassen aan een andere fiets.
soapwater
Mountainbiker

Post by soapwater »

Wat die rugzakkwestie betreft, ben ik er snel van afgestapt. Slecht voor de rug, moeilijk om wat kledij en eten mee te nemen (plaatsgebrek) en waterdichtheid is ook een probleem. Ik heb nu twee kleine fietstassen (low riders) van Ortlieb gekocht (2x25l). 100% waterdicht en geen belasting voor de rug. Mijn fiets heeft wel een goed bagagerek maar er zijn van die klem-bagagedragers voor op de zadelpen voor mtb of koersfiets.

Coureurkes die er niet tegen kunnen dat er in hun wiel gereden wordt... haha, da's het eerste dat ik ervan hoor. Hoewel ik moet zeggen dat het tegenwoordig meestal andersom gaat en dat er in mijn wiel gereden wordt door van die sportmannen met flashy outfit :lol:
Ik had die man toch eerst nog wat geambeteerd i.p.v. ervandoor te rijden.
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

soapwater wrote: Ik had die man toch eerst nog wat geambeteerd i.p.v. ervandoor te rijden.
hmm, hij leek me al kwaad genoeg :roll:
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Triple-T wrote:
soapwater wrote: Ik had die man toch eerst nog wat geambeteerd i.p.v. ervandoor te rijden.
hmm, hij leek me al kwaad genoeg :roll:
Ge moogt nog van geluk spreken dat hij de politie niet gebeld heeft.
Zo maar in ne koereur zijn wiel hangen, gij durft nog al. :lol:
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Morgen weer met de fiets naar school (9km enkel), echter slechts aan max 12km/u gemiddeld om niet zwetend op school toe te komen.
Post Reply