Nadat ik in de week in de buurt ben gaan fietsen, was het vandaag toch tijd om wat leukere trails op te zoeken: de schorre. Na het stormweer van de vorige week, ligt het hier weer goed bij. Links en rechts nog een plasje modder, maar perfect te ontwijken. Ik heb een 20 km maar gereden, maar wel een kleine 500 hm. Er is in de schorre een st half verdwenen door de voorbereidende werken voor de nieuwe brug, maar gelukkig zijn er daar meer dan genoeg :) ik heb trouwens gekozen voor de baggy short vandaag. Nergens aan mijn zadel blijven hangen, nergens in blijven hangen. Als ik er in boom met kan rijden, lukt het overal. Top.
Hoe was het in asse?
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Re: Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Leuk tochtje gedaan met Jan & Sisse om en rond Asse, Opwijk en Buggenhout. Enkele keren door Sisse den bos ingestuurd...Een paar keer goed geneteld en gesneden door braamstruiken was het gevolg. In Opek nog een bekende "baanjanet" tegengekomen 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Die dekselse Sisse toch, enfin de wonden als herinnering aan een leuke ritVTom wrote:Leuk tochtje gedaan met Jan & Sisse om en rond Asse, Opwijk en Buggenhout. Enkele keren door Sisse den bos ingestuurd...Een paar keer goed geneteld en gesneden door braamstruiken was het gevolg. In Opek nog een bekende "baanjanet" tegengekomen
Ik peis dat ikke met die baanjanet op de baan wasVTom wrote:Leuk tochtje gedaan met Jan & Sisse om en rond Asse, Opwijk en Buggenhout. Enkele keren door Sisse den bos ingestuurd...Een paar keer goed geneteld en gesneden door braamstruiken was het gevolg. In Opek nog een bekende "baanjanet" tegengekomen
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ikkeblade wrote:Wie gaat er zondag mee naar Asse, wel met de MTB naar daar heverleden jaar zijn we daar ook geweest ze