Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- J.E.
- Mountainbiker
ge gaat nog meer spijt krijgenHemd wrote:Ik heb al spijt dat ik vandaag niet kon...mooi zonnetje dat schijnt.
Fiets ze in ieder geval .
'k heb vandaag het trainingsritje van't jaar gereden denk 'k
look at it & whine:
http://connect.garmin.com/activity/772738
da's nen nieuwen chalenge hé
Gadverdamme. Sjiek jom, sjiek gereden. Zeker met die hoogtemeters en dan nog met een lagere hartslag. Ik ben DIK de pineutge gaat nog meer spijt krijgen
Zo een toestelletje moet ik ooit ook nog aanschaffen.
Normaal gezien morgen terug met fiets naar werk. De banden zijn opgepompt deze keer. Maar een gemiddelde van 31,5km/h dat ga ik niet halen vrees ik. Misschien als ik slicks monteer. Ne koersfiets heb ik niet.
(nog niet). Maar als ik zin heb rijd ik men eigen stuk morgenavond
Zonder risico's te pakken want de weg die ik moet afleggen is echt wel druk en gevaarlijk.
-
Griet
- Mountainbiker
Ferm om eens te bekijken,............52 km/u max. speed...........de brug af of achter ne auto gehangen?ducman wrote:ge gaat nog meer spijt krijgenHemd wrote:Ik heb al spijt dat ik vandaag niet kon...mooi zonnetje dat schijnt.
Fiets ze in ieder geval .![]()
'k heb vandaag het trainingsritje van't jaar gereden denk 'k
look at it & whine:
http://connect.garmin.com/activity/772738
da's nen nieuwen chalenge hé
Naar het werk....1h42m 132 avg...
ging slecht precies...had me ook overslapen....en dat is niet een goede start....juist op tijd op het werk....regisseur was al aan het wachten...en dan nog douchen....nu rustig materiaal inladen (ben videomonteur)..en dan erinvliegen...het is een katholiek programme voor vandaag...dus ik kan straks geheiligd naar huis fietsen
ging slecht precies...had me ook overslapen....en dat is niet een goede start....juist op tijd op het werk....regisseur was al aan het wachten...en dan nog douchen....nu rustig materiaal inladen (ben videomonteur)..en dan erinvliegen...het is een katholiek programme voor vandaag...dus ik kan straks geheiligd naar huis fietsen