Ik sta rond negen uur aan de inschrijvingen...Gf biker wrote:Ah, dan kan ik uwe super tenere misschien eens live bewonderenkawa wrote:Dan ga ik u misschien nog tegenkomen...Gf biker wrote:Zaterdag mijne transalp uitlaten tijdens de KeeBee run op de vliegbasis van Kleine-Brogel
wie rijd er moto?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
kawa wrote:Ik sta rond negen uur aan de inschrijvingen...Gf biker wrote:Ah, dan kan ik uwe super tenere misschien eens live bewonderenkawa wrote: Dan ga ik u misschien nog tegenkomen...
Heb u nie gezien
Volgens de foto's aan de F-16 ben ik iets na negen de parking opgereden. (werd betaald tot 09u dus kon niet eerder vertrekkenGf biker wrote: Heb u nie gezienWas reeds om 8u30 daar maar mochten pas om 9u binnen. Wij zijn bij de eerste vertrokken. Tenzij gij eerder binnen mocht natuurlijk omda ge daar werkt ( allee betaald word toch
![]()
)
Onze moto's stonden in de tweede rij toen we gingen inschrijven.
Zijn vrijwel onmiddellijk vertrokken en heb weinig motards gezien onderweg. Bij Claassen in Geel waren wij nr. 2 en 3 die een stempel kwamen vragen...
Tja dan hebben we mkaar gemist terwijl wij nog een taske koffie gedronken hebben in de tent.kawa wrote:Volgens de foto's aan de F-16 ben ik iets na negen de parking opgereden. (werd betaald tot 09u dus kon niet eerder vertrekkenGf biker wrote: Heb u nie gezienWas reeds om 8u30 daar maar mochten pas om 9u binnen. Wij zijn bij de eerste vertrokken. Tenzij gij eerder binnen mocht natuurlijk omda ge daar werkt ( allee betaald word toch
![]()
)
)
Onze moto's stonden in de tweede rij toen we gingen inschrijven.
Zijn vrijwel onmiddellijk vertrokken en heb weinig motards gezien onderweg. Bij Claassen in Geel waren wij nr. 2 en 3 die een stempel kwamen vragen...
Je had beter de verhoogde uitlaten gestoken,
nu moet je gaan oppassen op rotondes.
Daarvoor heb ik de mijne weggedaan, ik schuurde teveel met de uitlaat over de grond op rotondes.
en dat is geen fijn gevoel...
Maar het blijft een fijn speelse machine,
en als je later veel centjes hebt;
een stelletje Marchesini's halen.
Waar je nu moet werken duw je 'm dan met je pink in de bocht.
nu moet je gaan oppassen op rotondes.
Daarvoor heb ik de mijne weggedaan, ik schuurde teveel met de uitlaat over de grond op rotondes.
en dat is geen fijn gevoel...
Maar het blijft een fijn speelse machine,
en als je later veel centjes hebt;
een stelletje Marchesini's halen.
Waar je nu moet werken duw je 'm dan met je pink in de bocht.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
't Is ne 600(2 cyl), da's eigenlijk ne chopper me een rizerbar, dus dien uitlaat go nix geven.
Eigenlijk zou die niet Monster mogen noemen maar Elfje!!!
Eigenlijk zou die niet Monster mogen noemen maar Elfje!!!