Probleem is wel dat de Nederlanders hun helemaal wegcijferen voor Boom, dus als wij ieder voor zich gaan spelen gaat het wellicht niets worden (is zo al erg om Boom te verslagen, laat staan een complete Nederlandse ploeg)... Ben eens benieuwd. Ofwel wordt het een feest, ofwel wordt het weer miserie en ambras onderling.van_hoof wrote:ik hoop dat we zondag enkel schoone wedstrijd krijgen, maar om zo in teamverband te zitten rijden dat vind ik dan ook weer wat flauw, dat doet met teveel denken aan de koers waar de sprinter gans de rit in het wiel hangt en dan met allé eer gaat gaan lopen...
Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Voila, als een heel ploeg, eentje gaat afmatten, en de gast die dan geluk heeft om de goede aanval te plaatsten , wereldkampioen wordt, dan is dat in mijn ogen niet de sterkste, laat ze het WK toch gewoon afwerken als elke andere koers?ieder voor zich.van_hoof wrote:ik hoop dat we zondag enkel schoone wedstrijd krijgen, maar om zo in teamverband te zitten rijden dat vind ik dan ook weer wat flauw, dat doet met teveel denken aan de koers waar de sprinter gans de rit in het wiel hangt en dan met allé eer gaat gaan lopen...
Maar, en daar gaat het om,Nys heeft opgeroepen tot blokvorming omdat dit net goed in zijn kaart past.Hij kan het meeste geld aanbieden aan de ploegmaats, maar ben je dan een verdiend kampioen of koop je je titel?
Nys zal NOOIT de eerste aanval inzetten want dan kan hij geen kampioen worden,hij zal zich NOOIT wegcijferen voor een Wellens of een Albert.
IEDER VOOR ZICH IS HET MEEST EERLIJKE,RIJD DEZE KOERS ALS ELKE ANDERE
- King of the Hill
- Mountainbiker
Post by King of the Hill »
Op voorhand geld aanbieden om te mogen winnen, klinkt als omkoping. 
Maar als in blok rijden betekent dat we een regen van Belgische aanvallen krijgen, waarop de concurrentie zélf gaat aanvallen om niet telkens het gat te moeten dichten. Als het resultaat een ware uitputtingsslag wordt, waarbij op het einde een handvol renners overblijft die de laatste kracht uit hun modderige, uitgeputte lijven moeten persen om kampioen van de Wereld te worden.... Laat maar komen dan
Maar als in blok rijden betekent dat we een regen van Belgische aanvallen krijgen, waarop de concurrentie zélf gaat aanvallen om niet telkens het gat te moeten dichten. Als het resultaat een ware uitputtingsslag wordt, waarbij op het einde een handvol renners overblijft die de laatste kracht uit hun modderige, uitgeputte lijven moeten persen om kampioen van de Wereld te worden.... Laat maar komen dan
Boom is ne slimme ollander...die gaat de koers hard maken om dan te demareren en hij moet geen bang hebben dat er nen belg achter hem gaat jagen: die gaan naar elkaar kijken want Nijs neemt Albert niet mee, die wil Wellens nie aan zijnen rekker hebben en vice versa.
Nee: Boom met 2 vingers in de neus wereldkampioen en 2 belgen bleitend op het poduim op plaatsen 2 en 3.
Nee: Boom met 2 vingers in de neus wereldkampioen en 2 belgen bleitend op het poduim op plaatsen 2 en 3.
Boom is ne slimme ollander...die gaat de koers hard maken om dan te demareren en hij moet geen bang hebben dat er nen belg achter hem gaat jagen: die gaan naar elkaar kijken want Nijs neemt Albert niet mee, die wil Wellens nie aan zijnen rekker hebben en vice versa.
Euhm, ooit al van Thijs Al gehoord?BOTE wrote:Mensen, mensen toch, en nu even realistisch: welke Hollander gaat er langer dan 2 toerkes aanhangen om nog voor Boom te KUNNEN werken?!Tompie08 wrote:...Probleem is wel dat de Nederlanders hun helemaal wegcijferen voor Boom, dus als wij ieder voor zich gaan spelen gaat het wellicht niets worden (is zo al erg om Boom te verslagen, laat staan een complete Nederlandse ploeg)...
Ik denk dat het Boom tegen de rest zal worden!
Gezien het een WK is, vind ik dat de Belgen nationaal moeten denken en samenwerken, buiten het WK is het ieder voor zich, nu is het voor het "vaderland". Maar of ze hem er nu afkrijgen of niet kan me niet interesseren: zolang we maar een spannende wedstrijd krijgen die vanaf de eerste ronde aanvallen regent
Tegenwoordig minstens even goed al ne Wellens of ne Sven Vanthourenhout zenne...
En iedereen spreekt van Boom - België maar o.a. Stybie gaat er ook aanhangen hoor.
Aan Mourey twijfel ik toch een beetje, die zal wel weer ergens ten gronde gaan...
- turbomugge
- Mountainbiker
- Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...
Post by turbomugge »
zondag rond 16 u zullen we da allemaal wete jong...
wat hier gespeculeerd wordt da zal die mannen een zorg wezen...ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn en alles goed incalculeren...
MAAR...hopelijk staan er wel 3 belgen op da podium...

wat hier gespeculeerd wordt da zal die mannen een zorg wezen...ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn en alles goed incalculeren...
MAAR...hopelijk staan er wel 3 belgen op da podium...
Vind ik ni echt wijs hoor.Ruben S. wrote:http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... n/1.458793
Wijze woorden van de bondscoach
Zondag kan alles,ik gok op Lars maar hoop stiekem op Kevin of Bart.
Al het "gelul" maakt eigenlijk niet uit maar het is wel leuk leesvoer.