Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Harpwood
Mountainbiker

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Post by Harpwood »

bollie wrote:Geen idee .Ik betaal de vlucht er naar toe en weer terug en mogen bij iemand logeren .
Het eten is over het algemeen niet duur , dat kan je zo duur maken als je zelf wilt.
Overdag geven wij geen geld uit want dan zitten we op de fiets te genieten van de prachtige omgeving .
Ik heb ook wel eens gekeken naar hotels rond die periode en vold deze toch ook niet duur...en er zat nog avondeten bij !!
Even bellen of je de mtb daar kan stallen maar dat zal zeker geen probleem zijn .Tegenwoordig zijn ze al blij dat er iemand in de kamer zit
Veel succes met booken !!!
Goedkoopst vlieg je volgens mij met Ryanair
Hey Bollie

Neem jij je bike mee in het vliegmachien?

groeten Harpwood
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Yep...die gaat gewoon mee !
Ik ben nog zoekende naar zo'n grote koffer war deze inpast dus als je iets weet...
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Hallo , volgend jaar in april is er het SSEC te Sant Gregori ( ligt naast Girona ) , dus ook niet ver van Platja d'aro , ik ben aan het uitkijken voor een goedkope vlucht ( fiets moet ook mee ) en ook een vakantiehuisje , 1 week voor 2 personen , wat kan je me aanraden betreft vluchtmaatschappij en welk site ik bezoek om een huisje te huren ! :-)
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

bollie wrote:Yep...die gaat gewoon mee !
Ik ben nog zoekende naar zo'n grote koffer war deze inpast dus als je iets weet...
ik heb zo een koffer maar je moet wel wat spullen demonteren van de fiets heb deze gebruikt in oktober voor naar alicante te vliegen is perfect als je wil mag je deze gebruiken hoor

gr
massiboy

in juli zijn we terug in platja d'aro camping castell d'aro
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Massiboy .

Ik heb je een mail gestuurd .
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Jammer MAssiboy..

Ga ik je volgend jaar niet zien .
Ik ga de laatste 3 weken van augustus .. de schoolvakantie is laat dit jaar en mijn moeder wordt 80 begin augustus .
Hopelijk zijn er nog andere die daar aan het mtb-en zijn ..waarschijnlijk is Univega er dan toch ook nog wel ..Coyote heeeel misschien ook maar ik weet niet wanneer hij daar naar toe komt .Ik kijk er iig al naar uit en ben al aan het aftellen voor april ..wat een rot weer hier .
Ik ga zondag weer een toertocht doen in brabant van 70 km maar zal wel goed nat worden .
Verleden jaar was het echt heerlijk weer in april en hopelijk krijgen we dat volgend jaar weer.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:Jammer MAssiboy..

Ga ik je volgend jaar niet zien .
Ik ga de laatste 3 weken van augustus .. de schoolvakantie is laat dit jaar en mijn moeder wordt 80 begin augustus .
Hopelijk zijn er nog andere die daar aan het mtb-en zijn ..waarschijnlijk is Univega er dan toch ook nog wel ..Coyote heeeel misschien ook maar ik weet niet wanneer hij daar naar toe komt .Ik kijk er iig al naar uit en ben al aan het aftellen voor april ..wat een rot weer hier .
Ik ga zondag weer een toertocht doen in brabant van 70 km maar zal wel goed nat worden .
Verleden jaar was het echt heerlijk weer in april en hopelijk krijgen we dat volgend jaar weer.
5juli kom in aan in Platja en 20 aug zou ik terug komen, maar dat staat nog niet vast, misschien blijf ik iets langer...
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Prima Kurt..kunnen we zeker nog enkele mooie tochten maken daar ....en misschien blijf je wel een weekje langer ..we zien wel . Eerst maar in april mooie tochten maken .Ik kijk er al naar uit hoor.
Iedereen prettige feestdagen en natuurlijk voor volgend jaar ...mooie tochten
Harpwood
Mountainbiker

Post by Harpwood »

Ik ben er ook weer, van de zomer.
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

ik ook van 10 julitot 26 juli camping castell d'aro
Post Reply