6 blijft top, en ook 3 en 2 krijgen mijn voorkeur.
5, 4 en 1 zijn mooi maar minder uitdagend.
Post by blubberduck »
tuurlijk wel, niemand verbied je van te biken in de sneeuw....is vooral "anderse" funAddo wrote:Wij zouden volgende week woensdag naar houffa vertrekken...dat zou voor ons de 1ste x zijn,als er sneeuw ligt word er niet gereden zeker? of hoe gaat dat daar in z'n werk?
mvg
Ik had dezelfde vraag naar info@houffalize gestuurd en die raden ten strengste af dan te biken omdat het dan te gevaarlijk zou zijn,maar we zien wel enkele cm kan gen kwaad heblubberduck wrote:tuurlijk wel, niemand verbied je van te biken in de sneeuw....is vooral "anderse" funAddo wrote:Wij zouden volgende week woensdag naar houffa vertrekken...dat zou voor ons de 1ste x zijn,als er sneeuw ligt word er niet gereden zeker? of hoe gaat dat daar in z'n werk?
mvgmaar ook veel lastiger
De groene(6)passeert in Achouffe.In H bij de VVV hebben ze een kaart en als je wat rondsurft hier dan kan je er ook vinden denk ik.coasterx wrote:Hello,
hebben jullie een idee waar ik aan een kaartje kan raken van de verschillende MB-routes die vertrekken in H?
Wij logeren in Achouffe en het zou interessant zijn om daar aan de dichtst passerende ronde aan te pikken.
Groeten, Jeroen