Ik heb mijn Cube bij Bike Shop Diest gekocht (in Diest dusHeeft er iemand een idee waar je in de streek Leuven-Diest het best terecht kan voor een Cube?
Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
Capitol
- Mountainbiker
-
Rolla
- Mountainbiker
't is maar hoe je 't bekijkt. Ik kom speciaal vanuit Antwerpen naar Geert Niclaes & co. En als je je bike daar koopt, dan krijg je ook de beloofde service . (Laatst ondervonden bij olielek aan remhendel van de voorrem)b.i.k.e.r. wrote:Autocrosser wrote:Heeft er iemand een idee waar je in de streek Leuven-Diest het best terecht kan voor een Cube?
zeker niet bij Niclaes fietsen in Heverlee want daar komt die 0.0 % korting van..... in de plaats krijgt ge dan "betere service" zeiden ze....ze rekenen meer aan voor mensen die hunne velo in Duitsland gekocht hebben bij een onderhoud....zoiets zou ik niet durven zeggen tegen potentiele klanten zenne. oei, we mogen hier geen winkels afbreken zeker....wel goei mechaniekers daar maar geen goei prijzen, das mijn gedacht.
Of ze meer aanrekenen, voor onderhoud aan bikes die niet door hen zijn afgeleverd, dat weet ik niet. Wat ik wel weet: bikes die bij hen gekocht worden krijgen voorrang ! Logisch toch ?
Enfin, I rest my case... want
http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=11916
-
17tim
- Mountainbiker
Ditofinux wrote:Ik heb mijn cube aangekocht bij TS (is hier ook aanwezig op dit forum)
Heb daar prachtige condities gekregen, kon kiezen tussen een directe korting of extra's...ik heb voor deze laatste optie gekozen kreeg er zowaar GRATIS:
-veiligheidshelm
-2 bidonhouders(onmidellijk op mijn fiets gezet)
-Bidon voor gereedschap
-reserve binnenband
-pompje voor de druk te veranderen in mijn voorste vering
-spatborden(voor en achter)...voor als ik met de fiets naar het werk rijd
-speciaal olie voor onderhoud van de ketting
-bar ends kreeg ik ook(maar moest ik niet hebben)...ik wil maar zeggen ,ik kocht daar niet alleen een prachtige fiets,maar met alles erop en erbij.
ps.de technische uitleg van meer dan een uur,hoe ik de fiets moet inrijden en onderhouden was ik bijna vergeten.
Dus kijk eens naar TS-bikes :
http://users.pandora.be/pirana/tsbikes.htm
Enkel met wat andere extra's.
Uw twee fietsen staan zelfs naast elkaar in 't boekske!finux wrote:Fijn om te weten dat nu net mijn bike als beste uit de test komt...
http:// www.big-john.be/DCP_0147
Ben.
-
Autocrosser
- Mountainbiker
Post by Autocrosser »
Nieuwe mountainbike kopen? Er is keuze in overvloed ... Ik heb vandaag de test gelezen in 'MTB Plus' ... ik ga een CUBE LTD Team bestellen ...
Goeie keuze ... ik zou wel zeggen: kijk even rond of er geen fietsmaker in je buurt is die mijn fiets nog in voorraad heeft, betere afmontage voor ongeveer het zelfde geld! (en nog iets exclusiever) (=dezelfde kader).Autocrosser wrote:Nieuwe mountainbike kopen? Er is keuze in overvloed ... Ik heb vandaag de test gelezen in 'MTB Plus' ... ik ga een CUBE LTD Team bestellen ...
Mocht je niet weten welke fiets ik bedoel ... Cube Ltd CC, staat in de showroom, of via de link naar mijn homepage.
Ben.