Mtb verlichting

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
RedC
Mountainbiker

Post by RedC »

Pff nog altijd niets!

Bestelling geplaatst 30/10
Daar vertrokken met Honk Kong Post 14/11
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Ik krijg vandaag een paypal-refund van ay up omdat ze tot het einde van het jaar een prijsdaling hanteren op de 4adventure set. Ik heb welliswaar de mijne voor december besteld maar ze hebben even de ogen dicht gepitst denk ik. Netjes!
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

hoeveel ?
Anders ga ik ook klagen :-D
simple plan freak
Mountainbiker

Post by simple plan freak »

eindelijk is mij MC binnengekomen. waauw een bom van licht. alleen heb ik de verkeerde koppeling bijbesteld. die werkt er niet op. dus eventjes naar de hubo geweest maar die hebben dat niet. blijkbaar moeilijk te vinden omdat men in belgie van 7 volt direct naar 9 overspringt. en de lader van MC is 8.4V. dus niets werkt er optimaal. ben dan eens gaan navragen bij een speciaalzaak maar die kunnen niets garanderen...
hopelijk vinden ze iets anders nog 1 maand wachten op een wisselstukske uit hongkong zie ik nie zitten. dus voor de toekomstige MC kopers, nie vergeten et juiste stukske erbij te kopen!!

greetzzz simple plan freak
Kristiaan
Mountainbiker

Post by Kristiaan »

simple plan freak wrote:eindelijk is mij MC binnengekomen. waauw een bom van licht. alleen heb ik de verkeerde koppeling bijbesteld. die werkt er niet op. dus eventjes naar de hubo geweest maar die hebben dat niet. blijkbaar moeilijk te vinden omdat men in belgie van 7 volt direct naar 9 overspringt. en de lader van MC is 8.4V. dus niets werkt er optimaal. ben dan eens gaan navragen bij een speciaalzaak maar die kunnen niets garanderen...
hopelijk vinden ze iets anders nog 1 maand wachten op een wisselstukske uit hongkong zie ik nie zitten. dus voor de toekomstige MC kopers, nie vergeten et juiste stukske erbij te kopen!!

greetzzz simple plan freak
En wat zou het juiste stukje moeten zijn? (En waarvoor heb je dit nodig?)
simple plan freak
Mountainbiker

Post by simple plan freak »

ik heb zo een lader bijgekregen:

Image

en heb een flat to round adaptor bijgekocht, dit blijkt voor zo een oplader te zijn:
Image

dus moet ik op zoek naar een bijpassend opzetstukje. dit heb ik nog niet gevonden. dus let op bij welke type MC je koopt op DE. er zitten namelijk verschillende type opladers bij.

groetjes simple plan freak
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

ik denk dat je dat met een simpel reis-setje kan oplossen hoor. volgens mij bij elke electrozaak te krijgen. iets van enkele euro's. Effe reisstekker goegelen.
georgesm
Mountainbiker

Post by georgesm »

http://www.redcoon.be/index.php/cmd/sho ... ekker_Set/

te vinden in de meeste elektro winkels
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ik heb een stuk gevonden in den eurostock in waregem... En dat werkt, mits ne rekker errond, goed...

Zouden ze da ook nie hebben in AS adventure?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

georgesm wrote:http://www.redcoon.be/index.php/cmd/sho ... ekker_Set/

te vinden in de meeste elektro winkels
probleem is met de meeste dat de stekker er niet in past omwille van het feit dat de tussenstukken te diep zijn... Heb ook even moeten zoeken...
Post Reply