Geen last gehad van duimspijkers?ducman wrote:de Gordel meegedaan, 140km (150 in't echt...) inclusief de bergskes van de finale van de RVV
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- J.E.
- Mountainbiker
nowp, héél den tijd samengereden met 2 andere mtb'ers (wel allemaal op nen racevelo) 1v/d2 heeft héél de rit kop getrokken, dienen had een moteurke in z'n benen denk 'k!scott zot wrote:Geen last gehad van duimspijkers?ducman wrote:de Gordel meegedaan, 140km (150 in't echt...) inclusief de bergskes van de finale van de RVV
Tromgeroffel.....@Ducman
Dus met mtb naart werk. Deze morgen, nog donker (was al een tijdje geleden dat ik nog naar het werk was gefietst, verlof etc..), nog regen gehad en windop, niet normaal zoveel wind nog. 1H45m, afstand nog steeds 45.1km, 136avg. Dus beetje ontgoocheld. Het bolde ook voor geen meter, bleek dat mijn banden nog in bosmode stonden, wat wil zeggen, 2.0bar vanvoor en 1.9 vanachter. En ik had geen pomp bij, wel een bommeke, maar daar had ik geen zin in om dat daar voor te gebruiken. Bon...dus om 18H terug naar huis en toen ging het iets beter
. 1H30m en 3 sec. Dus het doel is bereikt...die 3 sec gun ik mezelf, had ik geen pech gehad met de hoeveelheid rode lichten en die ene keer dat ik alles heb moeten dichtsmijten of ik stak onder nen auto door weeral een onoplettendheid van slechte chauffeurs.
Nu weet ik dat het nog sneller kan, een beetje meer druk in de banden zou al helpen denk ik.
Heb me wel een beetje moe moeten maken 148avg. Dus steeds rond de overslagpols gereden.
Ik weet het, je gaat een slapeloze nacht tegemoet want nu kun je niet anders dan beter te doen dan ik
. Morgen ga ik niet met de fiets, 1 dezer wel. Nog zeker deze week.
Slaap zacht.
Dus met mtb naart werk. Deze morgen, nog donker (was al een tijdje geleden dat ik nog naar het werk was gefietst, verlof etc..), nog regen gehad en windop, niet normaal zoveel wind nog. 1H45m, afstand nog steeds 45.1km, 136avg. Dus beetje ontgoocheld. Het bolde ook voor geen meter, bleek dat mijn banden nog in bosmode stonden, wat wil zeggen, 2.0bar vanvoor en 1.9 vanachter. En ik had geen pomp bij, wel een bommeke, maar daar had ik geen zin in om dat daar voor te gebruiken. Bon...dus om 18H terug naar huis en toen ging het iets beter
Nu weet ik dat het nog sneller kan, een beetje meer druk in de banden zou al helpen denk ik.
Ik weet het, je gaat een slapeloze nacht tegemoet want nu kun je niet anders dan beter te doen dan ik
Slaap zacht.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Sjjjjjjjuttttttttt....niks zegge, want dan gaan ze nog denken da'k' ik n'en 50 plusser ben....BASSMAN wrote:Dacht dat gij een gepensioneerde mijnwerker waardNeobiker wrote:46 km, waarvan 29 in bossen en heide (Bassman als gids)....
de rest naar en van 't werk.
Spijtig dat het sneller donker wordt![]()
Gisteren naar Peer gereden en terug tegen de strakke ZZW wind...ik dacht dat ik achteruit aan het fietsen was....
Vandaag met de madame 22 km gereden op "souplesse" via fietsroute 38, dan naar Rotem-kanaal, en dan naar huis gereden, waar ik nu op dit ogenblik ben