Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

zeer knap van Sven Nys tegen Lars Boom,Sven ging iets meer voluit in de sprint :-)
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

ik had de indruk dat Nys en Boom alle twee op reserve reden, de rest zat aan de rekker en weer Stybar die de beste is van de rest. Ik vond wel dat Nys de beste indruk liet op alle technische stukjes, Boom knalde het hards op de rechte stukken, maar daar had Nys niet echt veel moeite meer

Nys is , onder de begeleiding van Paul Van De Bosch, eindelijk tot een echte top atleet geëvolueerd, vroeger wou hij alles winnen waardoor hij soms wel eens belangrijke afspraken miste, dit jaar was hij top waar en wanneer hij het wilde, dat is toch wel het kenmek van een topper. Kijk maar naar Absalon, voor hem telde vorig jaar maar 1 wedstrijd.

Veel beter voorbereid zijn voor 't WK kan niet meer en als hij verliest dan is het door pech of tegen een andere superatleet.

Allez hopelijk wordt het spannend want vandaag was het wachten op de laatste halve ronde
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Wowtre wrote:Kijk maar naar Absalon, voor hem telde vorig jaar maar 1 wedstrijd.
En dan wint hij nog alles. =D> =D> =D>
Behalve het WK wegens problemen met de versnelling.
Daardoor dronk hij te weinig.
Daardoor kreeg hij een zonneklop.

Als ik die beelden zie krijg ik rillingen. :-?
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

bosse wrote:ik denk dat boom dat exprs deed, hij wil sven doen denken dat hij beter sprint zodat hij er volgende week mee naar de sprint durft ofzo! nys laat zich daardoor wel niet vangen hoop ik!
Ik denk niet dat Lars ,zo dicht bij een overwinning, nog toneel zou spelen.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

christmtb wrote:
bosse wrote:ik denk dat boom dat exprs deed, hij wil sven doen denken dat hij beter sprint zodat hij er volgende week mee naar de sprint durft ofzo! nys laat zich daardoor wel niet vangen hoop ik!
Ik denk niet dat Lars ,zo dicht bij een overwinning, nog toneel zou spelen.
Klopt, een wereldbeker zege laat je zeker niet liggen!
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Prachtige wedstrijd en dan tegen alle verwachtingen in, klopt Nys de Lars. Was me dat even genieten. Ik kon het bijna niet geloven, net als Lars die heel verbaasd richting Nys aan het kijken was tijdens het overschrijden van de eindmeet.

En dan nu, een Belgisch blok tegen de concurrentie a.u.b.

Mojo
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Al die zever over dat Belgisch blok.
Ik krijg het ervan als ik iemand zie winnen als die wint omdat hij 5 man in dienst heeft en de andere niemand.

Dat ze gewoon is hun koers op een fatsoenlijke manier rijden.
Dit weekend won toen toch ook een Belg en het vorige ook,....
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Ruben S. wrote:Al die zever over dat Belgisch blok.
Ik krijg het ervan als ik iemand zie winnen als die wint omdat hij 5 man in dienst heeft en de andere niemand.

voila, de nagel op de kop, ieder voor zich, trouwens, het intervieuw gelezen met pauwels, die zegt duidelijk, als ik de benen heb ga ik achter iedereen aan. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
das gesproken, maar Nielske werd er wel bijna voor verbannen :oops: :oops:
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

yajop wrote:
Ruben S. wrote:Al die zever over dat Belgisch blok.

voila, de nagel op de kop, ieder voor zich, trouwens, het intervieuw gelezen met pauwels, die zegt duidelijk, als ik de benen heb ga ik achter iedereen aan. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
das gesproken, maar Nielske werd er wel bijna voor verbannen :oops: :oops:
Voila ieder voor zich ! Als er een Belg gaat moet een ander Belg het gat maar dichten want die kan ook winnen en zo 32x achter mekaar om zo een lachende Boom als eerste over de meet te moeten zien gaan .
Als ze fietsen in blok en om de beurt demarreren en telkens een buitenlander (waarschijnlijk Boom) het gat laten dichten om het zo af te maken .
Dan ben ik er zeker van dat de wereldtitel naar België komt ,en wie dan het geluk heeft om de beslissende demarrage te plaatsen speelt geen rol maar de Belgen moeten feesten in Nederland .
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

ik hoop dat we zondag enkel schoone wedstrijd krijgen, maar om zo in teamverband te zitten rijden dat vind ik dan ook weer wat flauw, dat doet met teveel denken aan de koers waar de sprinter gans de rit in het wiel hangt en dan met allé eer gaat gaan lopen...
Post Reply