Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Cristalix
- Mountainbiker
Man da duurt daar lang bij gulder, zelfs 't secundair eeft al bijna gedaanHaaike wrote:Vandaag nr 5 gedaan. Viel wel mee, niet super, maar zal er wel door zijn.
Morgen beetje op het gemak, dinsdag weer examen, dan nog donderdag & vrijdag en tzit er weer voor efkes op.
Mja kweet het, tis inderdaad ni echt plezant als iedereen rondom u al gedaan heeft (mijn broer zit int secundair en bij hem is het al volledig gedaan), maar ja se, ni veel aan te doen he.Cristalix wrote:Man da duurt daar lang bij gulder, zelfs 't secundair eeft al bijna gedaan. 'k Zou er alvast nie te wreed mee gediend zijn dat de examens zo laat gedaan zijn.
En dit jaar valt het nog mee, we hebben "al" op vrijdag gedaan. Vorig jaar had ik mijn laatste 2 examens op maandag 2 juli, da was pas helemaal om zot te worden
Ik bekijk het maar zo: ik kan rapper gedaan hebben, maar dan heb ik minder tijd tussen mijn examens = minder kans om er door te zijn
Maar wanneer begint gij dan al met uw examens? Want bij mij was het blok van 26 mei tot 8 juni en dan examens van 9 tot 27 juni, dus op zich is da ook maar 5 weken natuurlijk.
Volgend jaar gaat het trouwens nog erger zijn. Normaal gezien ga ik op Erasmus naar Duitsland (tenzij ik 2e zit heb, dan kunnen ze mij nog tegenhouden) en ginder hebben ze examens de laatste twee weken van juli. Hun 2e semester begint ook wel maar op 1 april, maar dan gaat het pas helemaal afzien worden: gans het "thuisfront" ligt dan al een maand in de zon als ik pas gedaan heb...
Yeps da was ikroy wrote:ah da was hij die ook de 22ste verjaarde
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Eens zien of je er ook nog zo over denkt nadat je te weten gekomen bent dat jouw werkgever 2 maanden "grote vakantie" niet écht ziet zittenK2-er wrote:Mister T. wrote:Nope. Als je afgestudeerd bent, BEGINT het pas...Hubertje wrote:Presentatie is erg goed bevonden, maandag geven en dan zijn we der VANAF![]()
Mijn eerste werkjaar zit er stilaan bijna op. Het bevalt zeker zo goed als het schoolse leven maar dan zonder examens.
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Haaike wrote:Yeps da was ikroy wrote:ah da was hij die ook de 22ste verjaardegelukkige verjaardag
![]()
en ik hoop da we alletwee nen toffen verjaardag hebben
Gistern was het allesinds leuk
Mijn tweelingbroer zal niet leren vandaag hij heeft er nog een.
gelukkig ben ik er al van af een week zelf kheb me zelfs al verveeld
typische gat na de examens
veel plezier op je verjaardag ook drie dikke kussen
- Cristalix
- Mountainbiker
Tjah, bij ons is den blok ook gestart op 26 mei, 30 mei hadden we wel al ons eerste examenHaaike wrote: Maar wanneer begint gij dan al met uw examens? Want bij mij was het blok van 26 mei tot 8 juni en dan examens van 9 tot 27 juni, dus op zich is da ook maar 5 weken natuurlijk.
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Ja daar heb je wel gelijk inRikske wrote:Eens zien of je er ook nog zo over denkt nadat je te weten gekomen bent dat jouw werkgever 2 maanden "grote vakantie" niet écht ziet zittenK2-er wrote:Mister T. wrote: Nope. Als je afgestudeerd bent, BEGINT het pas...![]()
Mijn eerste werkjaar zit er stilaan bijna op. Het bevalt zeker zo goed als het schoolse leven maar dan zonder examens.
.
Twee maanden zal niet lukken, zal eerder twee weken zijn maar dat is ook al picobello.
Mja dan toch liever zoals bij ons. Tis wel ni plezant da bijna iedereen al gedaan heeft, ma zo elke dag een examen is toch om zot van te worden? Da is dan toch gewoon ni te doen om alles geleerd te krijgen? Of hebt ge genoeg tijd tijdens het jaar?Cristalix wrote: Tjah, bij ons is den blok ook gestart op 26 mei, 30 mei hadden we wel al ons eerste examen. En praktisch iedere dag een examen
Ondertussen heb ik weeral een examen gedaan, grondmechanica. Was vrij moeilijk, maar moet maar 5,5/20 meer halen, dus met hier en daar beetje puntjes moet dat wel lukken. Normaal gezien had ik morgen logica, maar prof moest gisteren naar het ziekenhuis voor een kleine ingreep en ging er morgen zeker zijn. Blijkbaar iets misgelopen of toch grotere ingreep dan gedacht, want hij ligt er zeker tot zaterdag. Nu ja, pech voor hem, chance voor ons. Normaal telde onze taak mee voor 50%, nu voor 100%. En super zal die wel ni zijn, maar normaal wel genoeg om er door te geraken. Dus nu nog eentje te gaan, bouwtech op vrijdag.
En dan zaterdag dagje genieten op circuit van Francorchamps en zondag dagje genieten/afzien op VTT in Ronse!