t'feit alleen al dat em al eens een carbon stuur heeft gebroken, pa Jan zal wel weten wat em zegt he want t'is zelf een mechanieker en niets zal goe genoeg zijn voor zoonlief.
Ik zal in elk geval de raad van Jan niet in de wind slaan moest hij me iets zeggen
Gizmo
Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Ik kan alleen maar beamen, komt misschien ouderwets over maar die mens kiest gewoon voor iets dat zich al bewezen heeft. Kent goed zijn job en zal bij materiaal ook eerder kiezen voor het betere materiaal (dat zich al bewezen heeft) dan die laatste paar grammen en de looks.freezy wrote:Hij is misschien wat ouderwets maar al wat ie zegt is wel waar.
Hij verkiest betrouwbaarheid boven de grammen. Ben daar al verschillende keren geweest (o.a. 2 fietsen gekocht) en hetgeen eruit komt is toch gene zever.
Gezien het feit dat er staat: Aflevering 8 jaargang 1 lijkt het me niet dat het zeer binnenkort afgelopen zou zijn met deze serie.
Zaterdag om 16u55
(nieuw, 8, jg. 1)
Met: Filip Meirhaeghe, David Meirhaeghe, Moeder Rosie, Vader Jan, Bart Versluys, Francine, ea
Filip staat opnieuw voor een levensgrote uitdaging: het Belgisch Kampioenschap in Bastogne. Z’n moeder Rosie lijkt er niet helemaal gerust in. En ook zijn broer David heeft zijn handen vol. David is Filips privé-mecanicien en ontfermt zich over zijn gebroken stuur.
De volgende dag staat er voor Filip veel op het spel. Want vandaag kan hij de ultieme comeback maken en Belgisch kampioen worden. Met zijn conditie zou hij Sven Nys en Roel Paulissen moeten aankunnen.
Tijdens de race raakt hij al meteen achterop door een valpartij. Maar zijn tegenstanders kunnen geen grote voorsprong uitbouwen. De drie favorieten komen weer samen, het wordt spannend. Dan geraakt Roel Paulissen acherop. Sven Nys en Filip Meirhaeghe gaan strijden voor de overwinning! Maar dan slaat het noodlot toe… Filip is lek gereden. Kan hij de kloof met Sven Nys nog dichten?
Zaterdag om 16u55
(nieuw, 8, jg. 1)
Met: Filip Meirhaeghe, David Meirhaeghe, Moeder Rosie, Vader Jan, Bart Versluys, Francine, ea
Filip staat opnieuw voor een levensgrote uitdaging: het Belgisch Kampioenschap in Bastogne. Z’n moeder Rosie lijkt er niet helemaal gerust in. En ook zijn broer David heeft zijn handen vol. David is Filips privé-mecanicien en ontfermt zich over zijn gebroken stuur.
De volgende dag staat er voor Filip veel op het spel. Want vandaag kan hij de ultieme comeback maken en Belgisch kampioen worden. Met zijn conditie zou hij Sven Nys en Roel Paulissen moeten aankunnen.
Tijdens de race raakt hij al meteen achterop door een valpartij. Maar zijn tegenstanders kunnen geen grote voorsprong uitbouwen. De drie favorieten komen weer samen, het wordt spannend. Dan geraakt Roel Paulissen acherop. Sven Nys en Filip Meirhaeghe gaan strijden voor de overwinning! Maar dan slaat het noodlot toe… Filip is lek gereden. Kan hij de kloof met Sven Nys nog dichten?