Zo 08/01/2012 Herentals :: VTT Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
En..Er worden foto's gemaakt door mij. Ik ga ergens op een heuvel staan, ongeveer 5 km van de start. Let op de borden! Zet uw helm recht..dentennisser wrote:Prachtig stuk !!! Voor die 3 keer per jaar dat je daar binnen mag moet je zeker de ervaring meemaken. Vnl. single-track bospaadjes met enkele venijnige hellingen en verder natuur zover je kan zien!!Jef Dries wrote:en da stuk op militair domein? Daar ben ik nog nooit geweest. Wordt da baggeren of viel dat vroegere jaren als't nat was meestal wel mee??![]()
![]()
fotograaf wrote:En..Er worden foto's gemaakt door mij. Ik ga ergens op een heuvel staan, ongeveer 5 km van de start. Let op de borden! Zet uw helm recht..dentennisser wrote:Prachtig stuk !!! Voor die 3 keer per jaar dat je daar binnen mag moet je zeker de ervaring meemaken. Vnl. single-track bospaadjes met enkele venijnige hellingen en verder natuur zover je kan zien!!Jef Dries wrote:en da stuk op militair domein? Daar ben ik nog nooit geweest. Wordt da baggeren of viel dat vroegere jaren als't nat was meestal wel mee??![]()
![]()
Ik vind dat een plus
Maar zo dicht bij de start is iedereen nog veel te proper
Geen probleem...Ik kom u achteraf wel opzoeken en vereeuwig u net voor da ge onder de douche gaat..TNTrek wrote:fotograaf wrote:En..Er worden foto's gemaakt door mij. Ik ga ergens op een heuvel staan, ongeveer 5 km van de start. Let op de borden! Zet uw helm recht..dentennisser wrote: Prachtig stuk !!! Voor die 3 keer per jaar dat je daar binnen mag moet je zeker de ervaring meemaken. Vnl. single-track bospaadjes met enkele venijnige hellingen en verder natuur zover je kan zien!!![]()
![]()
Ik vind dat een plus![]()
Maar zo dicht bij de start is iedereen nog veel te proper
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Iemand al idee van staat parcours?
Echt baggeren en niet te doen vettig of valt het nog mee en is het nog berijdbaar?
Ben van plan om voor de 65 km te komen, maar wil niet van begin tot einde continu door modder baggeren. Dat er stukken enorm vettig zijn, snap ik wel met dit weer, maar hoop toch nog op een redelijke staat.
Echt baggeren en niet te doen vettig of valt het nog mee en is het nog berijdbaar?
Ben van plan om voor de 65 km te komen, maar wil niet van begin tot einde continu door modder baggeren. Dat er stukken enorm vettig zijn, snap ik wel met dit weer, maar hoop toch nog op een redelijke staat.
Alle tochten hebben nu last van de regen van afgelopen dagen. Vandaag even een stuk van het parcours bekeken in Herentals, behalve militair domein..Lag er redelijk bij, wel hier en daar wat drassig, maar al bij goed te doen, volgens mij hé. Ben ook nog in de namiddag een uitstapje gaan doen naar onze noorderburen in de buurt van Ossendrecht en daar hebben ze wat meer last van de regen. Maar, dat komt omdat er vorig jaar werkzaamheden zijn gedaan in de bossen en sommige paden zijn daar voor een deel bereden door tractoren/machines..Het wordt wel in het weekend wat kouder en droger voorspellen zij...de weermannen/vrouwenbudiao wrote:Iemand al idee van staat parcours?
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Ik twijfel gewoon om af te zakken naar deze tocht voor de 65 of wel bij mijn geburen (beverlo) de 42 te gaan fietsen. Daar kan ik met de fiets naar toe, maar wil de toer rijden welke het best berijdbaar is, daarmee dat ik hier eens even pols. Deze lijkt mij ook een zeer mooie tocht!
Zijn er mensen die beide al gereden hebben en mij wat kunnen helpen met een keuze te maken :)?
Zijn er mensen die beide al gereden hebben en mij wat kunnen helpen met een keuze te maken :)?
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
idem ditoMichaël wrote:Eindelijk nog eens een beetje een langere afstand. Ik zal eerst de 65 rijden en dan de 40Voor minder dan 100 kom ik niet meer buiten in het weekend.