Zo 08/01/2012 Zeebrugge :: Safari Tour IV

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

No worries ik spreek voor mij zelf, maar ik denk alle Wackys hebben Massas respect voor jullie en wij genieten elke jaar van jullie TT. Tot Zondag.
boana
Mountainbiker

Post by boana »

Als de hemelsluizen ons wat gunstig gezind blijven mag je ook een aantal Damse Duivels :evil: honden aan de start verwachten...
[-o<
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

met het weer van vandaag valt het reuze mee, zon en een windje dus het water heeft nu wat tijd om weg te trekken.
Hopelijk valt er morgen niet teveel nat meer uit de lucht, dan zal het al bij al wel meevallen denk ik.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Vannacht gevallen op het werk op mijn knie. Na onderzoek blijkt dat ik een zware verstuiking heb opgelopen. Om te beginnen 2 weken geen sport. Daar had Zeebrugge weer aan mijn neus voorbij. :cry:
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

i-Mac wrote:Vannacht gevallen op het werk op mijn knie. Na onderzoek blijkt dat ik een zware verstuiking heb opgelopen. Om te beginnen 2 weken geen sport. Daar had Zeebrugge weer aan mijn neus voorbij. :cry:
Lang zal je niet hebben moeten wachten op eerste hulp :-)
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

DonFre wrote:
i-Mac wrote:Vannacht gevallen op het werk op mijn knie. Na onderzoek blijkt dat ik een zware verstuiking heb opgelopen. Om te beginnen 2 weken geen sport. Daar had Zeebrugge weer aan mijn neus voorbij. :cry:
Lang zal je niet hebben moeten wachten op eerste hulp :-)
:lol: Da's dan ook het enige voordeel.
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

vandaag nog een update van het parcours?
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Kan er dit jaar niet bij zijn wegens BK cyclocross aan mijn achterdeure maar kan alleen maar zeggen aan de twijfelaars : deze organisatie is echt top. De mannen ontzien hen niets om je een top mountainbikedag te bezorgen. =D>
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Vandaag nieuw cranckstel, ketting en tandwielen laten steken... zal 't duinenpad worden :-D
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Veel succes met je revalidatie, hopelijk zien we je nog voor de zomer terug. :wink:
Post Reply