Ombouwen mtb tot racefiets
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Adri zelfs een peleton geoefende wielertoeristen met amateurs-wedstrijdrijders erbij haalt nog geen 40 gemiddeld op training. Hoogstns 42-43 gemiddeld op een min of meer gesloten omloop waarbij er gekoerst wordt (of op piste). 45 gemiddeld is al een snelle profwedstrijd en die rijden niet met modderbanden, en zeker niet 'gemakkelijk'.A d r i wrote:Oh , maar ik geloof u wel NI, op een vlak windluw terrein haal ik die snelheden ook (denk ik).
Jammer genoeg is een vlak terrein waar ik woon ver te zoeken, dan moet ik ten Noorden van Leuven het kanaal gaan volgen, en dan moet ik rond of godbeware door Leuven en dat is zelfmoord en vervuilend voor mijn longskes.
Daarom dat ik me steeds zachtgolvend door de heuveltjes beweeg en ik kontent ben met een gemiddelde van 24 thuis te komen (met de MTB met RR) en ik schaam me daar hoegenaamd niet voor, dat macho stadium ben ik al jaren voorbij (waarbij ik niemand beschuldig hee, ik zou niet durven ). Ik kan stoefen met het aantal hoogtemeters
Wind mee en licht bergaf kan ik het dan weer wel aannemen. Wel een sterke prestatie, maar het kan. Dat scheelt minstens 5/u
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Catchup,
het was waarschijnlijk meer bergaf dan bergop, en de wind zal waarschijnlijk wel eerder in de rug gezeten hebben, maar dat gaat niet zoveel verschil gemaakt hebben.
Wij zijn gewoon snelle jongens, vooral den Bart
Trouwens, over snelle wedstrijden, der zijn dacht ik al een paar etappes in de tour de france in de buurt van 50 km/u gemiddeld gereden, geen tijdritten, wegritten, meer dan 180 km
En die mannen hebben al wat km's in de benen, en nog veel voor de boeg!
En in een tijdrit in de tour zitten er ook zeer veel boven de 50 per uur, maar dan voor 50 km.
Wij hebben het ochhere ochgod
over 15 km!
Ik reed trouwens met michelin XLS banden, waarschijnlijk wel tamelijk hard opgepompt!
het was waarschijnlijk meer bergaf dan bergop, en de wind zal waarschijnlijk wel eerder in de rug gezeten hebben, maar dat gaat niet zoveel verschil gemaakt hebben.
Wij zijn gewoon snelle jongens, vooral den Bart
Trouwens, over snelle wedstrijden, der zijn dacht ik al een paar etappes in de tour de france in de buurt van 50 km/u gemiddeld gereden, geen tijdritten, wegritten, meer dan 180 km
En die mannen hebben al wat km's in de benen, en nog veel voor de boeg!
En in een tijdrit in de tour zitten er ook zeer veel boven de 50 per uur, maar dan voor 50 km.
Wij hebben het ochhere ochgod
Ik reed trouwens met michelin XLS banden, waarschijnlijk wel tamelijk hard opgepompt!
- phille
- Mountainbiker
Ni voort zwansen maar Garmin files die uit een etrex komen zijn rechtsgeldig !!! En adhv een gps track kun je weten hoe snel iemand gereden heeft, maar ni of hij bij een brommerke aanhingnothing 's impossible wrote:Ik heb helaas enkel de GPS track van dat stuk, had toen mijn nieuwe polar nog niet, anders stuurde ik de data door.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Ik heb helaas al mijn tracks van den eerste keer als NGI bestand ingeladen, anders had dat als bewijsmateriaal kunnen dienen
Is naderhand wel niet interessant gebleken, je hebt ook geen hoogteprofiel meer.
Is naderhand wel niet interessant gebleken, je hebt ook geen hoogteprofiel meer.
- thomatchef
- Mountainbiker
Post by thomatchef »
Hallo,
Ik heb gisteren avond wat doorgewerkt, en de fiets is bijna af. Er moeten enkel nog wat aanpassingen gebeuren aan het stuur (nieuw stuur + opzetstuurtje) en het geheel is dan helemaal af.
http://home2.scarlet.be/decfi953/images ... %20002.jpg
Ik heb gisteren avond wat doorgewerkt, en de fiets is bijna af. Er moeten enkel nog wat aanpassingen gebeuren aan het stuur (nieuw stuur + opzetstuurtje) en het geheel is dan helemaal af.
http://home2.scarlet.be/decfi953/images ... %20002.jpg
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Ziet er nog wel kool uit!!
Ga je geen grotere bladen moeten steken vooraan?
Wat heb je nu steken, 42???
Ga je geen grotere bladen moeten steken vooraan?
Wat heb je nu steken, 42???