Za 19/11/2011 Baasrode :: 6E Scheldetrappers Mtb Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
ksa
Mountainbiker

Post by ksa »

Scheldetrapper wrote:Beste bikers,profiteer er van,en dit is geen zever die ik jullie vertel,de bikers uit de streek kunnen dit beamen.
Even verduidelijken,in en rond Dendermonde zijn grote werken voorzien.
Sommige zijn reeds gestart,andere beginnen in 2012.
Vele prachtige off-road stukken,gaan definitief naar de eeuwige jachtvelden verwezen worden. :evil:
De twee bijzonderste zijn.
Dendermonde:zavelputten-oud klooster=bouw nieuwe gevangenis,werken reeds gestart.
Baasrode-Vlassenboek:'t Broek=wordt een gecontroleerd overstromingsgebied(Sigmaplan),werken starten in 2012
Naar volgend jaar toe ,gaan wij serieus moeten brainstormen :cry:
Ik ben van de boonwijk en vindt het ook een spijtige zaak van de zavelputten, alhoewel ik niet weet of ze aan de zavelputten zelf gaan raken?
Hebben jullie er de route nog kunnen laten doorlopen met de werken?
ik heb al een gedeelte van de pijlen zien hangen, is grotendeels de route van vorig jaar zeker?
Ik zal er zeker bijzijn.
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

ksa wrote:
Scheldetrapper wrote:Beste bikers,profiteer er van,en dit is geen zever die ik jullie vertel,de bikers uit de streek kunnen dit beamen.
Even verduidelijken,in en rond Dendermonde zijn grote werken voorzien.
Sommige zijn reeds gestart,andere beginnen in 2012.
Vele prachtige off-road stukken,gaan definitief naar de eeuwige jachtvelden verwezen worden. :evil:
De twee bijzonderste zijn.
Dendermonde:zavelputten-oud klooster=bouw nieuwe gevangenis,werken reeds gestart.
Baasrode-Vlassenboek:'t Broek=wordt een gecontroleerd overstromingsgebied(Sigmaplan),werken starten in 2012
Naar volgend jaar toe ,gaan wij serieus moeten brainstormen :cry:
Ik ben van de boonwijk en vindt het ook een spijtige zaak van de zavelputten, alhoewel ik niet weet of ze aan de zavelputten zelf gaan raken?
Hebben jullie er de route nog kunnen laten doorlopen met de werken?
ik heb al een gedeelte van de pijlen zien hangen, is grotendeels de route van vorig jaar zeker?
Ik zal er zeker bijzijn.
Jammer genoeg mogen we niet meer door de zavelputten, dit op politiebevel (dat we aangetekend mochten ontvangen) :evil: :evil:
Ze gingen er ook een oogje in het zeil houden dus gaan we het ons niet riskeren, jammer genoeg...

We rijden nu rechtstreeks van achter Desso naar Saske en zo naar Scoutteplein...
Laatste wat wij er van vernomen hebben op vergadering met Natuur en Bos zouden de zavelputten zelf blijven en zou er ook langs de kant van het rusthuis een natuurcompensatiegebied moeten komen. Maar of de beide gebieden nog toegankelijk gaan zijn wisten ze nog niet te zeggen, en al zeker niet in welk jaar :cry: Schoon stukske kwijt, maar onze Scheldetrapper heeft aan de overkant van de Schelde een aantal nieuwe stroken bijgemaakt, come and see !
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

Vandaag trouwens onze afspuitstand volledig in orde gebracht. 15 slangen zullen voor jullie ter beschikking liggen (9 slangen met hoge druk en de 6 Karchers van Telenet)
Voor al onze koppelstukken en slangen, dank aan de Brandweer Dendermonde =D> =D>
Ook de VWB stuurt een promoteam, dus voor alle leden en niet-leden, ga een magazine halen en maak kennis met de girls die meestal in het midden van het magazine de kleren showen :wink: 8)
ice man
Mountainbiker

Post by ice man »

de week nadien hebben we een jeneverwandeling met de hondenschool van Baasrode door de polders. Met alle bikers die erdoor gereden hebben en dankzij het mooie weer, zal het een "autostrade"-wandeling worden.

Ik zal zaterdag al maar wat oefenen in het drinken zeker???
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Just aan de quiz gepasseer en ja ja 'tis van da he :drunk: , 2 mountainbikes tegen de muur vermoedelijk diene van Scheldetrapper en Rostraatbiker, ik hoop maar da ze die pinten achter het uitpijlen gepakt hebben wie weet waar gaan we anders uitkomen :lol:

Ik ben er wel van overtuigd dat het een dik verdinde pint is, en dat da uitpijlen niet te onderschatten is =D>
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

erwin.91 wrote:Just aan de quiz gepasseer en ja ja 'tis van da he :drunk: , 2 mountainbikes tegen de muur vermoedelijk diene van Scheldetrapper en Rostraatbiker, ik hoop maar da ze die pinten achter het uitpijlen gepakt hebben wie weet waar gaan we anders uitkomen :lol:

Ik ben er wel van overtuigd dat het een dik verdinde pint is, en dat da uitpijlen niet te onderschatten is =D>
Hela, ik ben al thuis hé :lol: en was vandaag met de camionette op de baan. Respect voor de voorzitter en de scheldetrapper (en broer scheldetrapper), want die zijn al 2 dagen met de bike onderweg =D> =D> en het was best koud heb ik mogen horen... Morgen ga ik op 2 wielen nogmaals de omloop bollen en gaan we linten spannen, boomwortels en andere obstakels markeren, laatste pijlen bevestigen en tenslotte s'avonds alle waarschuwingsborden, splitsingen, organisatieborden aan de vliet, enz enz enz, en hopelijk eindigen we in het lokaal 8) :drunk: maar don't worry, zaterdag 5u30 staan we op post zen :lol:
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Scheldetrapper wrote:
svekken wrote:
RotstraatBiker wrote:De pijlwerken zijn deze morgen gestart zie ! De scheldetrapper heeft 2500 (!!) pijlen #-o meegekregen om het parcours aan te geven. Ik denk dat de kans klein is dat jullie gaan verloren rijden. Hij wordt begeleid door onze voorzitter en zijn broer die braafjes zijn orders zullen opvolgen :lol:
We voorzien ook nog 5 kilometer lint en 750 meter begeleidingsdraad + aanduidingen voor boomwortels. Ons zagemeel mogen we in de kast houden want werkelijk nergens is er ook maar een stukje modder te bespeuren #-o
Ook niet in de polders in vlassenbroek?

By the way, ik zal er ook bij zijn zoals zoveel Goodfellas
Ik wist het wel ,dat ik moest ingrijpen,
Jullie krijgen inderdaad ,een paar strookskes(150m) modder te verwerken.
Jongens wat is modder,ik zal tevreden zijn als ik nog eens op het parcours,een strookje modder tegen kom :-D
De laatste weken was het overal een vluchtkoers.
Volg gewoon de evolutie van het weer,en dat ziet er toch niet slecht uit =D> =D>

Dus als ik het goed begrijp moeten we dit jaar onze muddy marry's er niet opleggen! :lol:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

svekken wrote:
Scheldetrapper wrote:
svekken wrote: Ook niet in de polders in vlassenbroek?

By the way, ik zal er ook bij zijn zoals zoveel Goodfellas
Ik wist het wel ,dat ik moest ingrijpen,
Jullie krijgen inderdaad ,een paar strookskes(150m) modder te verwerken.
Jongens wat is modder,ik zal tevreden zijn als ik nog eens op het parcours,een strookje modder tegen kom :-D
De laatste weken was het overal een vluchtkoers.
Volg gewoon de evolutie van het weer,en dat ziet er toch niet slecht uit =D> =D>

Dus als ik het goed begrijp moeten we dit jaar onze muddy marry's er niet opleggen! :lol:
Beste vrienden,ik heb beloofd(in Waasmunster) dat ik mijn boven vermelde banden ,ga van de hand doen,ik zal ze meebrengen naar de Vliet zaterdag,ik dacht een blonde Adonis van Zele.,,,,,
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Gaan wij na 5 jaar bijna ploeteren,toch 1X geluk hebben met de weersomstandigheden. =D>
Vandaag de laatste pijlen gaan hangen,morgen gaan wij een de laatste obstakels gaan wegwerken. #-o
Aandacht,bikers die vandaag op het parcours aanwezig waren,alle pijlen aan de splitsingen+originele parcours worden pas vrijdag avond geplaatst
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Vandaag onderschept van een biker onderweg.
De voorzitter van de VWB(de Frans) viert nu vrijdag(wel toevallig in een zaal in Baasrode) zijn 50 jarige trouw aan zijn echtgenote. =D>
Wij wensen via deze weg,nog veel gelukkige jaren aan Frans+echtgenote =D>
Post Reply