Za 28/05/2011 Rollegem-Kapelle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Geert C
Mountainbiker

Post by Geert C »

Bedankt alleszins voor de positieve reacties op onze mtb rit. Bedankt voor de suggesties en daaruit kunnen we als organisatie alleen maar leren.
Bijzonder willen we onze architecten van onze rit rit danken voor het gepresteerde werk Danny, Kurt (Kuba), Timon. Hopelijk zien we jullie terug volgend jaar. Groeten Geert. =D>
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Chapoooo =D> =D> voor de mannen die deze tocht in elkaar gestoken hebben. Denk dat het maximum uit de streek is gehaald. Kuba heeft ervaring en dat hebben we gezien met een paar nieuwe stroken om je vingers af te likken. 70km op den teller 10 van huis en 10 terug. Heb toch ne lekkere braadworst gegeten want den terugweg was wind tegen. En de wind maakte deze tocht wel zwaar. Super vriendelijke mensen waarvan ik zeker ben dat ze volgend jaar meer volk zullen hebben met al die leuke berichten. thx :-D :-D
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

inderdaad een heel leuk tochtje gereden gisteren met enkele grysperre's, heel vriendelijke mensen aan de bevoorrading, goeie bepijling, volgend jaar zullen jullie wel meer volk hebben , doe zo voort zou ik zeggen, tot vld jaar, de wind maakte deze vlakke omloop toch nog redelijk lastig, ben blij voor jouw Kuba da ge vele positieve reaktie's krijgt want ge hebt hier toch redelijk wa werk ingestoken
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Rond 7u vertrokken van uit hometown klerken en na enkele omzwervingen via staden , westrozebeke , oostnieuwkerke en de ruiter dan toch nog de weg moeten vragen aan een vriendelijk oud vrouwtje om in rollegem kapelle te geraken #-o #-o #-o .
Rond 8u25 mij dan toch kunnen inschrijven (met meer km's dan voorzien :lol: :lol:)en na een colaake aangezet voor de 57km.
De eerste km's tesamen met 4 bikers meegefietst die mij mooi uit de wind zetten :P :P om er dan vandoor te gaan en de helft van de rit alleen te rijden.
Aan de eerste (goede) bevoorrading een praatje geslaan met kuba (aangename kennismaking) om dan terug te vertrekken (alleen)om na enkele km's toch ergens verkeerd te hebben gereden .(zag enkele bikers links uit een bos komen)
Vlug mijn fietske gedraaid en na een 500tal meters zag ik waar ik verkeerd gereden had en hop terug op het juiste parcours.
Vanaf dat bosje werd ik vergezeld van een franse biker die de rest van de rit bij mij is gebleven (of ik bij hem) want met twee zie je meer dan alleen. t'was inderdaad soms moeilijk om de groene pijltjes tegen een groene achtergrond te onderscheiden maar met een beetje concentratie lukte het wel.
Om 11u25 terug aangekomen en na een lekkere boterham , ne al even lekkere barbeque en een hemelse leffe kennis gemaakt met wollie , turfke , blackie en follow. (die ik al kende)nu kan ik terug gezichten plakken op enkele forum namen (toch voor een tijdje :lol: :lol: ).
Rond 12u30 naar huis vertrokken maar eerst met een medewerkster een grapje uitgehaald. Ik was zogezegd de helft van mijn voorvering verloren ergens op het terrein en de mevrouw ging alles mooi noteren en alles doorgeven aan de verzekering (ik rijd met ne lefty :P :P :P ) en toen nog een stuk of 4 andere medewerkers begonnen te lachen viel haare frank .
Hierbij mijn excuses aan die onfortuinlijke dame maar om haar een hart onder de riem te steken moet ik erbij vermelden dat de andere medewerkers ook eerst dachten dat ik panne had met mijne fiets.
Rond 2u terug thuis aangekomen en met ongeveer 125 km op de teller moe maar voldaan ne siesta genomen .
Bedankt aan alle medewerkers van deze toch wel mooie rit en volgend jaar zeker dubbel zoveel deelnemers.
Vandewalle Danny
Mountainbiker

Post by Vandewalle Danny »

Bedankt aan de 200 deelnemers, jammer voor de mensen in de namiddag, enkele pijlen zijn spoorloos verdwenen na12 uur
Voor een volgende editie worden de pijlen aangepast, en het eerste deel van de rit aangepast
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Aan alle deelnemers wil ik graag zoals reeds vooraf gegaan door Danny en Geert ne dikke merci geven daar hier ook alle medewerkers een aangename dag beleefd hebben , bijkomend ook het feit dat een 200-tal bikers langskomen niettegenstaande men vooraf geen zekerheid heeft wat te verwachten is toch terug een knap staaltje van de goede spirit die er onder MTB'ers heerst =D> =D> =D> =D>

Die goede sfeer onder de bikers werd ook bevestigd door mijn vrouw , die ik incognito de taak gegeven had toe te zien op het goed gedrag van de bikers op de 1e bevoorrading :wink: ,en kon enkel bevestigen veel plezier gehad te hebben en velen onder de noemer "prettig gestoord" vallen :lol: :lol: :lol:

Persoonlijk was het voor mij ook eens het moment om vele forummers eens ne goeiendag te kunnen zeggen en zo een gezicht te kleven op de nickname.

Als afsluiter wil ik wel in alle eerlijkheid kwijt dat , zoals ieder wel beseft , het uitstippelen/voorbereiden/klaarleggen van het parcours zoals door Geert C. al vermeld een gezamenlijke inspanning geweest is , enkel in het kubaantje heb ikzelf kwa parcours eens mijn fantasie botgevierd maar er is meer nodig dan dit om een goede rit te hebben vandaar denk ik dat "de pluimen" zeker verdeeld moeten worden onder alle medewerkers.
=D> =D> =D> =D>

En verder zoals steeds , tot ergens te velde 8)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

KUBA wrote: het feit dat een 200-tal bikers langskomen niettegenstaande men vooraf geen zekerheid heeft wat te verwachten is toch terug een knap staaltje van de goede spirit die er onder MTB'ers heerst =D> =D> =D> =D>
Ik denk dat die fotokes er veel aan gedaan hebben. Als men dan ziet dat er zo veel werk in gestoken is, dan kom ik toch alleszins met plezier eens af. Valt het tegen, dan is het zo, valt het mee zoals nu, dan moet het zeker en vast gezegd worden en moet deze aangeprezen worden voor iedereen volgend jaar!

@ Kuba, waar stond jij ergens? Ik heb nog even staan praten met Geert en met den webmaster en dat was het...
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

@rockrider

Ik heb zowat overal gezeten , denk wel dat u mij gepasseerd bent net na Zoe's put (ter hoogte van bosje langs treinroute)toen ik met de kidstour onderweg was.(maar k'had geen zin om gefilmd te worden :lol: :wink: )
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

KUBA wrote:@rockrider

Ik heb zowat overal gezeten , denk wel dat u mij gepasseerd bent net na Zoe's put (ter hoogte van bosje langs treinroute)toen ik met de kidstour onderweg was.(maar k'had geen zin om gefilmd te worden :lol: :wink: )
ah, inderdaad, met die twee klein mannen...
Ge staat waarschijnlijk toch op film dan :wink:

Trouwens, deel 1 hier...

deel 2 en 3 volgt later :wink:
noutje
Mountainbiker

Post by noutje »

Zaterdag hier ook geweest .
broere rutten had geen zin (ergens blijven plakken) dus vroeg van de partij met de belofte aan de vrouw om vroeg thuis te zijn.
Dus een van de eerste vertokken maar jammer genoeg de eerste weer thuis.Net 19,9 km gebold en pssssst #-o
Buitenband stuk dus nieuw binnenbandje was geen optie :(
Gelukkig net om de hoek de bevoorading waar de vriendelijke dames meteen voor de pechdienst zorgden en geen half uur later zat ik al in mijn wagen richting moeder de vrouw die zot van geluk was (gaan schoppen) :wink:
Zeker tot volgend jaar =D>
Post Reply