Amaai serieus verkeerd ingesteld dan ik neem altijd men meter ter hand en ik had 48,7 km op de kaart gekeken en nergens mis reden.lange fietser wrote:nen groten merci aan al daanwezigen.
Jullie opmerkingen zullen ons zeker helpen om deditie van volgend jaar te verbeteren.
Met verschillende deelnemers gesproken over:
- afstanden: waarschijnlijk verkeerde instelling computer op fiets; Wordt gecontroleerd.
- wegwijzers: verbeteringen zijn altijd mogelijk: volgende editie (nog) meer pijlkes.
- noodnummer: elke onverharde strook (zone) was aangekondigd met zone nummer, lengte en GSM n°. Zodanig kon iedereen die een probleem had kon bellen. Geen enkele oproep gekregen betreffende pannes.
Nogmaals: het was onze 1ste editie en alle opmerkingen worden zeker genoteerd om de volgende te verbeteren!
11km verkeerd instellen dan moet je toch serieus aan de leffe gezeetn één
Voor de rest een leuk ritje links en rechts wel mogelijkheden gezien om iets meer offroad te steekn in u parcours. nu ik weet niet wat jullie allemaal aangevraagd hebben en wat er allemaal geweigerd is.
Doe vooral verder op de ingeslagen weg ge zie goe bezig en bedankt voe het gidsen door de streek.
Greetzzz Bakkerke