Za 28/05/2011 Lotenhulle / Aalter :: 7de Kermis VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Terug van de 72.5 km, die er 71 waren op mijn teller. Mooie rit, veeel privé stukken. Alle off-road stroken aangeduid met nr en lengte; 3 zeer uitgebreide bevoorradingen, duidelijke pijltjes, kortom een voorbeeld van goed georganiseerde toertocht. Het maximum werd uit de streek gehaald. Volgend jaar zeker terug aanwezig !
- woman on wheels
- Mountainbiker
Post by woman on wheels »
Prachtige organisatie!
Heb genoten van de rit...
goed uitgepijld, super bevoorradingen, mooi parcour.
Pluim voor de organisatoren en alle medewerkers
xxx
Heb genoten van de rit...
goed uitgepijld, super bevoorradingen, mooi parcour.
Pluim voor de organisatoren en alle medewerkers
xxx
- bushrider
- Mountainbiker
Ook van deze mooie tocht genoten samen met Wesley de witten en Alex de biker. Aan de organisatie is niets aan te merken . AL leek het soms op een sneukelroute
Als opbouwende kritiek
zou ik volgend jaar iets meer offroad op het einde willen zien , na de derde bevoorrading was ik blij dat er een beetje wind was om tegen te knokken
Bedankt mannen voor de mooie rit . Tot volgend jaar
Aan Alex en Wesley , het was weer plezant samenrijden
Als opbouwende kritiek
Bedankt mannen voor de mooie rit . Tot volgend jaar
Aan Alex en Wesley , het was weer plezant samenrijden
Uw commentaar is echt interessant Cyclon, duscyclon wrote:dat heb ik niet gezegd, ik zeg enkel dat het niet echt een mtbikestreek is (versus vlaamse ardennen of pajottenland, a fortiori versus ardennen), er zijn bvb. ook niet zoveel leuke singletracks of bossen (al benut deze rit optimaal het bospotentieel)urbambo wrote:Ik zeg toch dat het iets totaal anders gaat zijn...
En is een parkoer dan meteen mtb-onwaardig te bestempelen omdat er geen hoogtemeters zijn?
Sorry ze, maar voor mij persoonlijk is mountainbiken meer dan alleen bergop en bergaf vlammen.
[/b]
kortom: als je eens in deze streek wilt biken (en je moet toch overal in vlaanderen eens gemtbiket hebben, is ook een beetje toerisme): absoluut afkomen, maar met dien verstande dat de streek haar beperkingen heeft als mtbike gebied
Ik kwam vanmorgen op de eerste bevoorraading ne luidruchtige pipo tegen die zomaar ongevraagd tegen mij begon te balken over nen derailleur die volgens hem niet thuis hoorde op een dure carbon mtb die daar stond.
Da was ook gij zeker?
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Grote tocht gereden, goed 70 km.
Vond het opnieuw de moeite, veel werk in gestoken : veel privéstukken, aftelstroken, nu en dan een leuk bordje, 3 bevoorradingen (al kwam die 3de vrij snel na de 2de) en achteraf lekker boke met spek en ei
De wind maakte deze vlakke tocht toch nog behoorlijk lastig, op het einde samen met Biery er nog es goed de pees op gelegd en hier en daar nog wat bikers 'opgeraapt'.
Als ik één minpuntje mag aangeven : vond enkele splitsingsborden rijkelijk laat geplaatst, waardoor we wat verrast waren en in de remmen moesten.
Volgend jaar zie je ons terug

Vond het opnieuw de moeite, veel werk in gestoken : veel privéstukken, aftelstroken, nu en dan een leuk bordje, 3 bevoorradingen (al kwam die 3de vrij snel na de 2de) en achteraf lekker boke met spek en ei
De wind maakte deze vlakke tocht toch nog behoorlijk lastig, op het einde samen met Biery er nog es goed de pees op gelegd en hier en daar nog wat bikers 'opgeraapt'.
Als ik één minpuntje mag aangeven : vond enkele splitsingsborden rijkelijk laat geplaatst, waardoor we wat verrast waren en in de remmen moesten.
Volgend jaar zie je ons terug
Getwijfeld tussen Zwalm en deze,3tal jaar (I think) geleden dat ik Lotenhulle nog gereden had en zou hier starten.
Door omstandigheden gestart om 11u15 en luxe,niet veel volk..........plaats voor de voiture bij voetbalplein.
Awel chapeau,slechts één puntje van kritiek en dat was bevoorrading 3 te vlug na de 2 kwam en om die reden niet gestopt.
Voor de rest,bepijling,gevaarlijke oversteken,situaties,bevoorrading,......................alles
was gesoigneerd tot en met
met zelfs hier en daar nog een vleug humor erbij.
Vlamparcours waar men veeeel uit de streek heeft gehaald met nog een heftig windje als surplus.
Weet iemand de juiste afstand op de grote toer(voor m'n archieven you now),toch 02u52 erover gedaan,
Staat genoteerd voor volgend jaar.

Wanneer ik de commentaar Zwalm lees heb ik goed gekozen.

Door omstandigheden gestart om 11u15 en luxe,niet veel volk..........plaats voor de voiture bij voetbalplein.
Awel chapeau,slechts één puntje van kritiek en dat was bevoorrading 3 te vlug na de 2 kwam en om die reden niet gestopt.
Voor de rest,bepijling,gevaarlijke oversteken,situaties,bevoorrading,......................alles
was gesoigneerd tot en met
Vlamparcours waar men veeeel uit de streek heeft gehaald met nog een heftig windje als surplus.
Weet iemand de juiste afstand op de grote toer(voor m'n archieven you now),toch 02u52 erover gedaan,
Staat genoteerd voor volgend jaar.
Wanneer ik de commentaar Zwalm lees heb ik goed gekozen.
Door omstandigheden de 45 km i.p.v. de 58 km gereden.
Met uitzondering van 1 situatie was deze vtt zeer goed uitgepijld en de bevoorraadingen waren zeker in orde.
De organisatie was top!
Het was zeker een mooie vtt, maar geen uitschieter die ik volgend jaar niet zou willen missen.
misschien had ik er door de vele goede commentaren net iets te veel van verwacht.
Met uitzondering van 1 situatie was deze vtt zeer goed uitgepijld en de bevoorraadingen waren zeker in orde.
De organisatie was top!
Het was zeker een mooie vtt, maar geen uitschieter die ik volgend jaar niet zou willen missen.
misschien had ik er door de vele goede commentaren net iets te veel van verwacht.