Goed uitgepijlt en 2 buffetten van bevoorradingen op het juiste moment.
Voor allen die het toerke nog eens willen bekijken: http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1696133
Post by mountainbiker66 »
mountainbiker66 wrote:Hier voor de 2de keer gestart, terug een mooi toerke. Mooi ingedeeld met een rustige, relatief vlakke start om op te warmen. Na de eerste stop het grote bos met de meeste hoogtemeters, en na de 2de bevoorrading weer iets rustiger met nog een paar pittige klimmen.
Goed uitgepijlt en 2 buffetten van bevoorradingen op het juiste moment.Schitterende organisatie.
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor allen die het toerke nog eens willen bekijken: http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1696133
Post by mountainbiker66 »
Ik weet het, als ik het op Google Earth bekijk is de hoogte wel vrij juist. weet ook niet hoe dat komt, maar voor mij gaat het meer om het kaartje en het hoogteprofiel.MaC'Red wrote:mountainbiker66 wrote:Hier voor de 2de keer gestart, terug een mooi toerke. Mooi ingedeeld met een rustige, relatief vlakke start om op te warmen. Na de eerste stop het grote bos met de meeste hoogtemeters, en na de 2de bevoorrading weer iets rustiger met nog een paar pittige klimmen.
Goed uitgepijlt en 2 buffetten van bevoorradingen op het juiste moment.Schitterende organisatie.
![]()
![]()
![]()
![]()
Activiteit: mountainbike
Track lengte: 60,26 kilometers
Hoogte min: 124 meters, max: 370 meters
Hoogteverschil omhoog: 2.196 meters, omlaag: 2.173 meters ?????????
Moeilijkheidsgraad: skill Middelmatig
Tijd: 4 uur 8 minuten
Datum: mei 15, 2011
Eindigt bij begin (lus): Ja
Coördinaten: 10871
Zijt ge daar wel zeker van hé ??
MaC'Red
hey,prideandglory1891 wrote:Ja, dat waren wij! Ik ben deze met de grote wielen. Bij deze, aangename kennismaking!fietsertjeAnn wrote:Je zal het inderdaad juist voorhebben want wij hebben toch een tijd in de buurt van een 5-tal mannen gereden in dezelfde kleren.prideandglory1891 wrote:Als ik het juist voorheb wie jij bent, dan hebben we een hele tijd zowat samen gereden. Wij waren met een 5tal in zelfde kleren.
Idd, héél mooie rit, kicken in "het grote bos"... Sommige lekkere afdalingen en de klimmetjes er naar toe mochten er ook zijn.
Volgend jaar terug!!
Ik reed met een mtb met witte banden en zo rijden er ook geen hopen rond hé !
Post by prideandglory1891 »
22-32 vooraan en 12-36 achteraan. Op parcoursen mtb waardig, haal je toch geen grote snelheden. Je kan er 35km/h mee bollen aan een gemiddelde trapfrequentie, dus groot genoeg voor mij. Heb hem eens laten wegen met toen nog een 200gr zwaardere voorband, een deore cassette van bijna een halve kilo en toen kwam ie op 10.9kg.den Bart wrote:hey,prideandglory1891 wrote:Ja, dat waren wij! Ik ben deze met de grote wielen. Bij deze, aangename kennismaking!fietsertjeAnn wrote: Je zal het inderdaad juist voorhebben want wij hebben toch een tijd in de buurt van een 5-tal mannen gereden in dezelfde kleren.
Ik reed met een mtb met witte banden en zo rijden er ook geen hopen rond hé !
we hebben inderdaad een tijdje met jullie samengereden. Aangename kennismaking!
Ik was degene die wa aan't kijken was naar je niner. Met welk verzet reed jij eigenlijk rond, want 't waren precies geen te grote tandwielen vooraan?
En rond welk gewicht komt die uit met ne lefty d'er op?
greets