Zo 24/04/2011 Aarschot :: Zomertoertocht Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
nielsvds
Mountainbiker

Post by nielsvds »

Is die 40 km tocht vergelijkbaar met de afgelopen toertocht in Rillaar van 45 km? Toen, was ik toch bekaf. Gewoon, om een idee te hebben.
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

nielsvds wrote:Is die 40 km tocht vergelijkbaar met de afgelopen toertocht in Rillaar van 45 km? Toen, was ik toch bekaf. Gewoon, om een idee te hebben.
Neen onze tocht gaat richting Langdorp en Wolfsdonk op deze afstand. Wij blijven op de rechteroever van de Demer, dennebossen, zand , dennenappels en vooral veel dorst. Have a nice day
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

Alles is klaar om de bikers te ontvangen. Parcours is hard, stoffig, zanderig en droog. Geen brandende sigaretten weggooien onderweg, het ganse parcours is eigenlijk een grote sportclub......... :-D =P~
Last edited by goorbiker on Sat 23 Apr 2011 20:55, edited 1 time in total.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Prachtig, tot morgen voor de 60k.
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

Weg naar startplaats is aangegeven door borden met opschrift "MTB GOORBIKERS" Twee versie: witte achtergrond met blauwe letters en gele achtergrond met blauwe letters. Ik hoop dat iedereen de weg zal vinden. Tot dan.
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

goorbiker wrote:Weg naar startplaats is aangegeven door borden met opschrift "MTB GOORBIKERS" Twee versie: witte achtergrond met blauwe letters en gele achtergrond met blauwe letters. Ik hoop dat iedereen de weg zal vinden. Tot dan.
heb de pijltjes en borden zien hangen vandaag; is inderdaad geen makkie om nu je weg te vinden in aarschot. ben morgen maar al te graag van de partij!
grts
crazy rush
Mountainbiker

Post by crazy rush »

kom ook af samen met crazy bull en nog ne gast van op het werk 8)
zal voor de 40 km zijn want in rilaar was dat meer dan genoeg voor den bull
tot morgen :P
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

wij komen morgen met de meeste met de bike!! da zijn er al een dikke 30km eer we er zijn dus nog te bekijken welke afstand we gaan rijden....

de 60 word wat te straf vrees ik... dan zouden er 120km op de teller staan....
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

De Rillaarse Bikers zullen natuurlijk ook niet ontbreken op het derde en laatste luik van de GORILHA - CHALLENGE. Ik hoop dat er weer vele bikers zijn en dat we veel ingevulde kaartjes mogen tellen. De prijzenpot is de laatste uren nog wat aangedikt en dat komt dus allemaal dik in orde met die GORILHA.

Uitrijking om 12u hé. Aanwezighied is niet verplicht. Maar de aanwezigen kunnen meteen hun prijs mee naar huis nemen.

=D> =D> =D>
Davodin
Mountainbiker

Post by Davodin »

hogere bandenspanning owv harde uitgedroogde ondergrond

of

lagere bandenspanning owv misschien veel zandstroken?

(rara-noni-combinatie)
Post Reply