75km en als 1 der laatsten binnen gereden. Ook een paar dames tegen gekomen op het eind die goed doorreden en ook de 75 deden.
btw als er iemand 1 cateye kilometerteller moest gevonden hebben, da zou de mijne kunnen zijn.
Zo 17/04/2011 Rillaar :: 12e MTB Happening
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Mon Ten Bike
- Mountainbiker
- Location: On One Pompetamine singlespeed / GT PEACE 29' singlespeed
Post by Mon Ten Bike »
Om 6u30 de wekker gezet met intentie de 75k te doen. Uiteindelijk om 8u30 wakker geworden naast een wekker die rijp is voor de vuilbak...
Iets na 10u aan de inschrijving, toch maar besloten om de 55k te doen. Genoten van een prachtig parcours, ben grote fan van het Hageland en toch weer enkele onbekende stukjes gedaan. Vaak serieus duwen om met de singlespeed overal boven te geraken. Leuke tocht, goede bevoorrading, correct uitgepijld. Je merkt dat de organisatie snor zit!
Mocht de Nederlandse dame met de Epic die vrij onzacht met het asfalt in contact kwam dit lezen: alles inorde gekomen? Hebben jullie nog een fijne rit gehad?
Iets na 10u aan de inschrijving, toch maar besloten om de 55k te doen. Genoten van een prachtig parcours, ben grote fan van het Hageland en toch weer enkele onbekende stukjes gedaan. Vaak serieus duwen om met de singlespeed overal boven te geraken. Leuke tocht, goede bevoorrading, correct uitgepijld. Je merkt dat de organisatie snor zit!
Mocht de Nederlandse dame met de Epic die vrij onzacht met het asfalt in contact kwam dit lezen: alles inorde gekomen? Hebben jullie nog een fijne rit gehad?
-
jan helsen
- Mountainbiker
Post by jan helsen »
Helemaal van Oud-Turnhout naar Rillaar gereden (met de auto)
En daar hebben we geen spijt van.
Een mooie tocht, prima bevoorrading...
En daar hebben we geen spijt van.
Een mooie tocht, prima bevoorrading...
inderdaad, mooie tocht! 75 gedaan en alles dik in orde, klein bordje zou makkelijk zijn aan de 2de en tevens 3de bv zodat je wist welke kant je op moest! Lekker zonnetje op het terras, 100km op de teller bij thuiskomst en dan onze phil op grandiose wijze de AGR zijn winnen
.
Tot volgend jaar mannen van Rillaar
Tot volgend jaar mannen van Rillaar
-
Speedy G.
- Mountainbiker
En welke van die allemaal werd er daar geschonken???BVC wrote:http://www.unlimitedpower.be/2009/index.phpWesleyvh wrote:Welke sportdrank was dat aan de eerste bevoorrading? Was zeer lekker.
-
Freggeltje
- Mountainbiker
Post by Freggeltje »
Geweldige tocht, zowel parcours als bevoorrading als douches.
Kan dat kloppen 1150hm op de 75km? Ik vertrouw mijn metertje niet helemaal namelijk...
Kan dat kloppen 1150hm op de 75km? Ik vertrouw mijn metertje niet helemaal namelijk...