Zo 17/04/2011 Snellegem :: Bosrally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fusion
Mountainbiker

Post by Fusion »

Cristal biker wrote:Toevallig iemand een snelheidsmetertje gevonden? Ik denk dat ik het kwijt ben geraakt vlak na de 1ste bevoorraading.
Zoals ieder jaar is Snellegem TOP, heb er enorm van genoten.
In/aan dat veld? Weinig kans dat je die nog terug vindt.
Fujibiker wrote:Vandaag hier ook gestart met Fujilady ('t vrouwke) voor de 50km om 10u, toch was er nog redelijk wa volk onderweg rond da late startuur, was eens leuk rijden in de bossen van Brugge maar het 't tofste vonden wij da stuk van een privé-eigenaar die redelijk vroeg op de TT was, waar het draaien en keren was en éne bultje af en andere op, ja leuk was da en 't vrouwke had geen voetje aan de grond moeten zetten, sterk, op naar de volgende TT
deze twee grysperre's hebben enorm genoten van de tocht en van 't zonneke tot volgend jaar
Inderdaad, dat was een prachtig stuk, alleen jammer van m'n val door een uitstekende wortel in een U-bocht.
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Vandaag vertrokken vanuit Oostende met de fiets om een rustige ritje te doen in lekker lentezonnetje :-) :-) . Eenmaal vertrokken na de inschrijving heeft Didi een bommetje gegooid #-o en die is niet meer naar de grond gekomen. Er is weer serieus doorgereden.

De tocht was dik in orde zeker qua bevoorrading en parcour =D> =D> =D> ,veel leuke stukken waar je niet veel de kans krijgt om te rijden.

Tot volgende
duction
Mountainbiker

mtb snellegem

Post by duction »

door dati ik mijne mtb niet had ben ik maar afgekomen met men cross fiets. schitterend. de tocht van snellegem ging ook mega snel. schitterend parkoer, goede organizatie.... wel soms moeite met de pijltjes. maar dat kon de pret niet bederven.

er zijn foto's getrokken, waar vinden we deze?

proficiat en bedankt aan de organizatie.
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

follow wrote:
follow wrote:terug een mooie en leuke rit gereden met de grysperre's vandaag
bepijling was super voor ik , want ik had er constant 2 voor me rijden
(met momenten hing ik tussen m'n kader want m'n rit van gisteren zat nog goed in m'n benen ).
volgende rit in Snellegem ben ik zeker terug :wink:
oja bij de inschrijving moesten we een lotje nemen ( was dat voor een tombela of was da voor een boterham ?)
t was gen tombela, twas voor een stuitje
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Deze morgen vertrokken met Ndikn en 't Klimmerke naar Snellegem. Reeds ingeschreven en vertrokken was het al meteen pompen geblazen samen met de bende van Beerst. Want ons klimmerke stond nogal op scherp #-o #-o #-o . Van de ene landwegel naar een mooie single track in het bos enz... hebben we weer een mooie tocht gereden zoals gekend in deze streek. Al vond ik dat dit jaar hier en daar een pijltje meer mocht hangen (detail :wink: ). Na de tocht een mooie après gehad in het gezelschap van Tram4, Follow(denk ik [-o< ) en den wakkere bakker van de Grysperre's.
Ook Traxer nog een goeiedag gezegd en voilà, voor dezen Erika's Baaiker kon deze baaikvoormiddag al niet meer stuk.

@Kilted Biker: kan het zijn dat je aan de 1ste bevoor. stond? En opa aan de 2de bevoor.??

De fotokes:
https://picasaweb.google.com/1975jagerm ... 1207281218

Alvast een merci aan de organisatie, Erika's Baaikers hebben genoten.=D> =D> =D> =D> =D>

@ Pearl Jam, een spoedig herstel!!!

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Last edited by jägermeister on Sun 17 Apr 2011 21:48, edited 1 time in total.
jochenmeyns
Mountainbiker

mooie tocht

Post by jochenmeyns »

echt genoten van de tocht in snellegem!
gr
www.texite.be
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

http://s751.photobucket.com/albums/xx15 ... =slideshow

Leuk ritje te snellegem zoals telken joare =D>
Deed deugd terug op t'veloke te zitten en dit in de zunne.
Pijlke's kan je idd makkelijk over het hoofd zien maar eigenlijk nooit verkeerd gereden. dus gingen der genoeg.

Greetzz
Bakkerke
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

En snellegem was een plezant ritje tesamen gestart met Eric, Jurgen en Stefaan T.
Eric kwam tegen ten 8'ten naar hier en was voor ne keer VOOR!!!!!!!!!! TIJD de wonderen zijn de wereld nog niet uit haha. Samen dan vertrokken na Snellegem ons ingeschreven . Wat me opvalt is dat er nooit meer file vorming is aan de inschrijvingen. zou dit komen sedert ze ons enkel in scannen en jupla je ku vertrekken. Nog even staan babbelen met Andy aan de Start en onderweg pikte hij graag in en wist hij te vertellen dat hij zich ook tot GRYSPERRE zou laten omdoopn. Over parcour kun je kort zeggen ze hebben de streek mee en hebben zelfs de moeite gedaan om enkele schoon prive stukken in hun TT op te nemen. Enkele schoon single tracks met zelfs hier en daar een kombochtje. Stukje in zedelgem met diene talud gebist met Eric ooit hebben we daar 5 of 6 keer gebist nu ons ingehouden en slechts 2maal gereden.

De TT was goe in elkaar gestoken en de bepijlen waren er maar slecht zichtbaar.
Ne schone zonnige zondag gehad en nog ne Aprés samen met de Erika Bikers wa moet ne mens meer hebben.

Greetz

Stefaan
Dreten diesel
Mountainbiker

Post by Dreten diesel »

Mooie rit gereden 50km samen met geert en lorenzo onder een deugddoend zonnetje.Paar keer pijltje gemist(laattijdig opgemerkt)goeie bevoorrading en après =D> =D> .Volgende keer zeker terug.
sliekzebra
Mountainbiker

Post by sliekzebra »

Om 8u30 gestart maar eerst de grysperre's nog eens bedankt voor hun prachtige tocht en dan aangezet met een 7 tal safaririders.

Zoals altijd hebben ze daar het goed weer mee. Het was terug smullen van deze toer. Pijlen kon inderdaad hier en daar wat beter maar het was geen ramp. Juist na de tweede bevoorrading was het efkes onzekerheid na het opdraaien van het lange pad naar de tunnel (aan de snelweg).

Bevoorrading vond ik zeer goed (misschien een stukje banaan bij volgende keer).

Op en af van St michiels had ik 63km op de teller.

Hier kom ik zeker terug !!

Bedankt aan de organisatie =D> =D> =D>
Post Reply