Allé richting shop, mijne nek zal content zijnWiebl wrote:216g zegt de weegschaal hierMirFlash wrote:Vraagske over die Speci, kunnen jullie het gewicht daarvan eens posten met de maat ?
Gewicht droog hé !!
en vergeten vermelden: mijn maat is medium!
Welke helm heb jij?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Momenteel nog geen idee.. Nieuwe bike is nog steeds niet binnentrek-ts wrote:Ben ook van plan om deze te kopen.NHke wrote:Vandaag mij een Alpine Spice gaan halen. 240Gram in het Zwart-Wit..
Zit goed en stevig op mijne ketel :)
Zit hij goed, goede ventilatie?
Ook voor lange ritten?
Gewoon op het hoofd zit hij wel goed, ventilatie zal ook wel goed zitten
- Mistersvekke
- Mountainbiker
Giro Phase Matt Black
Post by Mistersvekke »
Na een helm of 10 gepast te hebben viel deze als gegoten op mijne kop.
De Giro Phase Matt Black

De Giro Phase Matt Black

Lazer fugitive maar heb die nu een jaar of 10 en is toch echt aan vervanging toe. De zachte voering is helemaal plat. Jammer want zat heel goed. Lees ook wel eens dat helmen om de zoveel jaar best vervangen worden omwille van verminderde bescherming maar of dat echt zo is of verkoopspraat weet ik niet. Probleem bij veel helmen is dat deze bij mij een drukpunt op de kruin van mijn hoofd geven. Bell sweep zit goed maar niet goedkoop. Misschien probeer ik de lazer nirvana eens.
-
filsdanvers
- Mountainbiker
Post by filsdanvers »
Rij al 5 jaar met deze pispot zonder de oorstukken, was oorspronkelijk mijn windsurfhelm maar doet het uitstekend op de fiets. Nek is vrij en toch beschermd en kostte ook veel minder dan de gemiddelde fietshelm. Met een paar velcro's een troy lee klep erop en basta...

- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
Steven vd Eynde wrote:
hmmmmm, beide Cannondale freaks.....en gepost op vrijdag den 13de hmmmmmRigolleM wrote:![]()
![]()
Kon niet kiezen welk kleur