Per ongeluk ook een profiel?Gun*666 wrote:Ik had vorig jaar 140 hmfoerske wrote:nightmare wrote: hoogteprofiel in lichtaart?Daar zoude nog van kunnen verschieten... nie qua absolute hoogte... maar als intervaltraining kan dit tellen zelle!
deze tocht kan zeker tellen kwa intensiviteit .
Kijk er weer naar uit ... tot morgen
Zo 20/02/2011 Lichtaart: 6de MTB Toertocht Lichtaart Update!
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nee dat heb ik niet meerfoerske wrote:Per ongeluk ook een profiel?Gun*666 wrote:Ik had vorig jaar 140 hmfoerske wrote:Daar zoude nog van kunnen verschieten... nie qua absolute hoogte... maar als intervaltraining kan dit tellen zelle!
deze tocht kan zeker tellen kwa intensiviteit .
Kijk er weer naar uit ... tot morgen
-
gierke guy
- Mountainbiker
Post by gierke guy »
Heleba we zijn daarstraks een wedstrijdje gaan rijen in het zand van oostmalle en daar zijn we ,met veel moeite dan wel ,zonder voet aan de grond doorgekomen dus ik ben benieuwd.IK ZEG NOOIT NOOIT natuurlijk .we komen in ieder geval met een paar Gieren af.12345 wrote:3 maal , door het volk of ????wij gaan de uitdaging aan
Ik wil het horen hier achteraf he!!gierke guy wrote:Heleba we zijn daarstraks een wedstrijdje gaan rijen in het zand van oostmalle en daar zijn we ,met veel moeite dan wel ,zonder voet aan de grond doorgekomen dus ik ben benieuwd.IK ZEG NOOIT NOOIT natuurlijk .we komen in ieder geval met een paar Gieren af.12345 wrote:3 maal , door het volk of ????wij gaan de uitdaging aan
De bijne voltalige gemeente raad komt kijken, dus mag het zeker niet met de voeten aan de grond.gierke guy wrote:Heleba we zijn daarstraks een wedstrijdje gaan rijen in het zand van oostmalle en daar zijn we ,met veel moeite dan wel ,zonder voet aan de grond doorgekomen dus ik ben benieuwd.IK ZEG NOOIT NOOIT natuurlijk .we komen in ieder geval met een paar Gieren af.12345 wrote:3 maal , door het volk of ????wij gaan de uitdaging aan
Maar de rijder die eerlijk is, en het hele parcours heeft gereden zoals afgepijld zonder voet aan de grond. bekomt van mij een fles wijn. en goede wijn.
Wij hebben natuurlijk vele fotografen geplaatst
Ben deze morgen in alle vroegte vanuit West Vlaanderen vertrokken richting Lichtaart om daar te genieten van een toertocht waarvoor meerdere positieve commentaren hadden gezorgd.
En ik moet eerlijk toegeven, WAT EEN TOCHT IS DAT!!!!!!!
Met alle respect voor de vele organisatoren in onze regio, maar dit is een tocht om in te lijsten en duimen en vingers van af te likken!!! Zo'n parcours, daar kunnen velen alleen maar van dromen!!! Dit was op en top MTB.
Jammer genoeg heb ik door technische problemen niet de grote toer kunnen rijden maar heb toch met alle mechanische problemen van dienst toch de 35 kunnen uitrijden.
Maar één ding is nu al 100 % zeker, volgend jaar maak ik zeker terug de 150 km verre verplaatsing naar Lichtaart om dan zeker de grote toer te rijden en misschien wel de groten en de kleinen, want ik heb hier zeker supergenoten!!!!
Voor de organisatie kan ik maar één ding zeggen : een hééééél dikke proficiat!! En tot volgend jaar.

En ik moet eerlijk toegeven, WAT EEN TOCHT IS DAT!!!!!!!
Met alle respect voor de vele organisatoren in onze regio, maar dit is een tocht om in te lijsten en duimen en vingers van af te likken!!! Zo'n parcours, daar kunnen velen alleen maar van dromen!!! Dit was op en top MTB.
Jammer genoeg heb ik door technische problemen niet de grote toer kunnen rijden maar heb toch met alle mechanische problemen van dienst toch de 35 kunnen uitrijden.
Maar één ding is nu al 100 % zeker, volgend jaar maak ik zeker terug de 150 km verre verplaatsing naar Lichtaart om dan zeker de grote toer te rijden en misschien wel de groten en de kleinen, want ik heb hier zeker supergenoten!!!!
Voor de organisatie kan ik maar één ding zeggen : een hééééél dikke proficiat!! En tot volgend jaar.