Den deze is ook echt lachen.
Allemaal op hun blaas op het zelfde stuk.
downhill -crashes
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
filsdanvers
- Mountainbiker
- lol @ a bike
- Mountainbiker
Post by lol @ a bike »
Lijkt me toch wel de fun klasse, da lijkt me nu toch echt nie zo moeilijk....filsdanvers wrote:Den deze is ook echt lachen.
Allemaal op hun blaas op het zelfde stuk.
-
Atzerath
- Mountainbiker
ooooow man! ik denk ZEKER NIET dat ik het beter zou doen...ik zou blij zijn als ik mijn fiets uit de lucht kan plukken zoals die ene en niet vast lig onder mijn fiets zoals die andere...
'k ben onlangs al op mijn bek gegaan tijdens zo'n afdalingske in laarbeekbos en met mijn kop tegen de grond geknald..
gelukkig liggen daar minder stenen...
(voor de kenners van dat gras plateau naar beneden richting dat autowrak en die tunnel/brug onder de ring..als iemand zich geroepen voelt om voor te doen hoe je daar levend beneden geraakt, pm me gerust)
'k ben onlangs al op mijn bek gegaan tijdens zo'n afdalingske in laarbeekbos en met mijn kop tegen de grond geknald..
gelukkig liggen daar minder stenen...
(voor de kenners van dat gras plateau naar beneden richting dat autowrak en die tunnel/brug onder de ring..als iemand zich geroepen voelt om voor te doen hoe je daar levend beneden geraakt, pm me gerust)
Da's waar, maar als je op uwe zadel blijft zitten zoals de helft van die mannen is de kans dat je in het zand bijt natuurlijk groot._alain_ wrote:Wat mij opvalt is dat er hier veel mensen zijn die denken dat ze het beter kunnen
Ik kan alleen meegeven dat je nooit ziet hoe steil het echt is op film.