Geef me dan een andere argument!RigolleM wrote:Als de prijs uw enig argument is dan moet je Xtrail kopen PUNT andere lijn TSING!
(want jij zegt ook alleen maar dat ik geen Xtrail moet kopen, waarom staat er niet bij)
Prima, dan kan je zoals je zelf ook al aangaf een Trek aan soldenprijs kopen bij Salden.Vale wrote: @ Kawa, ik heb al aangegeven dat "LBS" voor mij niet belangrijk is.
Dan zou ik niet eens denken aan die xtrail, zo'n Trek 8000 lijkt me dan meer jouw ding.Vale wrote: En jullie hebben duidelijk een fout beeld, want tot dit weekend was ik een grote TREK fan. En zou ik ook alleen akkoord gaan met een TREK fiets.

swannie was anders vrij duidelijk.Vale wrote: En aangezien er wat wazig over gedaan wordt, blijf ik vragen stellen over Xtrail ja.
ge koopt inderdaad een fully voor het comfort of type trailRigolleM wrote:Overjaarse modellen ga je misschien wel binnen het budget vinden als de LBS 40% korting geeftl.a wrote:tja ik heb mijne spark 40 toch nog net binnen dit budget gevonden ( met een flinke korting)RigolleM wrote: Met een budget van € 1500 moet je er niet aan denken om een fully aan te schaffen, en al zeker niet voor de redenen die jij aanhaalt.
en wat is er dan mis met de dingen die ik aanhaal![]()
Je koopt een fully voor het extra comfort of voor het type trails die je rijdt, niet om uw gebrek aan technische vaardigheden te verdoezelen. Met een fully neem ik nog meer risico's tijdens het dalen, maar verkies nog altijd de ideale lijn
Weet je wat, laat jij het maarRigolleM wrote:Er zijn gewoon geen andere argumenten om geen Xtrail aan te schaffen, maw case closed!Vale wrote:Geef me dan een andere argument!RigolleM wrote:Als de prijs uw enig argument is dan moet je Xtrail kopen PUNT andere lijn TSING!
Eén ding weet ik en dat is dat je een serieus betweterke zijt.Vale wrote:Weet je wat, laat jij het maarRigolleM wrote:Er zijn gewoon geen andere argumenten om geen Xtrail aan te schaffen, maw case closed!Vale wrote: Geef me dan een andere argument!![]()
Veel zinnigs komt er niet uit...
Eigenlijk wel, koop u gewoon enen en smijt uw geld eens goed weg...La-Pierre wrote:Mijn interesse in Xtrail wordt gewoon groter omdat er hier "geheimzinnig" over gedaan wordt.![]()
Koop dan toch gewoon een Xtrail ondaks het feit dat gans het forum U aan het afraden is om wel een te kopen...
als ge al een test rit gedaan hebt dan moet ik u verder niet overtuigen over de fully@ LA, we hebben proef gereden met een fully en daar 1 van onze honden voor, ik vond het minder aangenaam rijden dan een hardtail. Vandaar dus de keuze. Dat is echt volledige persoonlijk
Idd, niemand die hier een euro verdient omdat je een andere zou kopen.La-Pierre wrote:Mijn interesse in Xtrail wordt gewoon groter omdat er hier "geheimzinnig" over gedaan wordt.![]()
Koop dan toch gewoon een Xtrail ondanks het feit dat gans het forum U aan het afraden is om wel één te kopen...