Dat kan allemaal op de SSEC!
Volgens mij is Belgie een SS natie!
Bruno D en de ganse ploeg
http://www.team-green.be/#post86
Proost en tot de volgende SSEC

Het is vooral raar dat er imo pakken minder gesukkeld werd qua techniek en kracht als op de gemiddelde marathon. Terwijl de deelnemers hier meestal half bezopen rondreden... Conclusie: vitessen van uwe velo halen, bierpenske kweken en ge vliegt al die trainingsbeesten voorbijTimba wrote:Het parcours moest kwa techniciteit niet onderdoen als dat van Houfallize.
Het is raar dat je dit kan rijden met 1 vitesse :)
justforthefunofitZombiker wrote:Het is vooral raar dat er imo pakken minder gesukkeld werd qua techniek en kracht als op de gemiddelde marathon. Terwijl de deelnemers hier meestal half bezopen rondreden... Conclusie: vitessen van uwe velo halen, bierpenske kweken en ge vliegt al die trainingsbeesten voorbijTimba wrote:Het parcours moest kwa techniciteit niet onderdoen als dat van Houfallize.
Ik heb me dat ook dikwijls afgevraagd , zon zwaar parcour zonder vitesse , ik had dan al de vrijdag de middag rit en de nacht rit gereden en toch was ik niet moe of had ik zware benen , zelfs de zondag ging het nog lekker , men voorbereiding ( winter ) was nochtans niet ideaal verlopen , conclusie , we kunnen toch meer dan wat we denken , singlespeed is top , ook veel lof voor het 11 jarige meisje die 4 laps gereden heeftZombiker wrote:Het is vooral raar dat er imo pakken minder gesukkeld werd qua techniek en kracht als op de gemiddelde marathon. Terwijl de deelnemers hier meestal half bezopen rondreden... Conclusie: vitessen van uwe velo halen, bierpenske kweken en ge vliegt al die trainingsbeesten voorbijTimba wrote:Het parcours moest kwa techniciteit niet onderdoen als dat van Houfallize.
Dat meisje was technisch trouwens ook wel zeer goed. Ik zat in de 3de ronde ofzo achter haar in de afdaling die uitkwam op de spoorweg.profi wrote: ook veel lof voor het 11 jarige meisje die 4 laps gereden heeft![]()