SSEC 2011 Maredsous

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
HILSeT
Mountainbiker
Location: Vanalles, als het maar grote wielen zijn met dikke banden en liefst ne SingleSpeed

Post by HILSeT »

Zon, beestig parcours, super afzien, gezelligheid, gekheid, schoon gerief, straffe manne, met ne Surly Fixie wedstrijd rijden, bier
Dat kan allemaal op de SSEC!
Volgens mij is Belgie een SS natie!
Bruno D en de ganse ploeg =D>

http://www.team-green.be/#post86
Proost en tot de volgende SSEC

Image
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

het was idd weer een TOP SS weekend, zoals een SSEC hoort te zijn. volgend jaar allen naar Frankrijk. een SSBE12 bv. komt er zeker aan, vandaag reeds van gedachten gewisseld met BrunoD. :P
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

idd top weekend! no further comment needed!
Timba
Mountainbiker

Post by Timba »

Dit weekend was voor mij het leukste bike-evenement dat ik ooit meegemaakt heb. Iedereen was goed- en eensgezind, zeer leuke sfeer.
Heb mensen ontmoet die speciaal van America, zweden, Italie,... afgekomen zijn voor dit festijn.
Het parcours moest kwa techniciteit niet onderdoen als dat van Houfallize.
Het is raar dat je dit kan rijden met 1 vitesse :)

Daarom wil ik de organisatie nog eens bedanken voor dit onvergetelijke weekend. =D>
Tim
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Timba wrote:Het parcours moest kwa techniciteit niet onderdoen als dat van Houfallize.
Het is vooral raar dat er imo pakken minder gesukkeld werd qua techniek en kracht als op de gemiddelde marathon. Terwijl de deelnemers hier meestal half bezopen rondreden... Conclusie: vitessen van uwe velo halen, bierpenske kweken en ge vliegt al die trainingsbeesten voorbij :lol:
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

Zombiker wrote:
Timba wrote:Het parcours moest kwa techniciteit niet onderdoen als dat van Houfallize.
Het is vooral raar dat er imo pakken minder gesukkeld werd qua techniek en kracht als op de gemiddelde marathon. Terwijl de deelnemers hier meestal half bezopen rondreden... Conclusie: vitessen van uwe velo halen, bierpenske kweken en ge vliegt al die trainingsbeesten voorbij :lol:
justforthefunofit :-D
BrunoD
Mountainbiker

Post by BrunoD »

dank u allen voor de complimenten .... het maakt me echt blij
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Zombiker wrote:
Ik heb me dat ook dikwijls afgevraagd , zon zwaar parcour zonder vitesse , ik had dan al de vrijdag de middag rit en de nacht rit gereden en toch was ik niet moe of had ik zware benen , zelfs de zondag ging het nog lekker , men voorbereiding ( winter ) was nochtans niet ideaal verlopen , conclusie , we kunnen toch meer dan wat we denken , singlespeed is top , ook veel lof voor het 11 jarige meisje die 4 laps gereden heeft =D> :-D
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

4 laps? Da's meer als ons traagste teamlid: sterk!!

Ik denk dat de fun en ambiance daar enorm hard opzweepten om er eens een goei lap op te geven! Als ge voor u nen dikke zatten Engelsman omhoog ziet kruipen kunt ge het niet maken om zelf af te stappen :lol:

Tegen 2012 ga ik wel nog wat harder moeten trainen op den après, zondag kreeg je mij met geen stokken meer op de velo.

@ Bruno: SSBE please :wink: :drunk:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

profi wrote: ook veel lof voor het 11 jarige meisje die 4 laps gereden heeft =D> :-D
Dat meisje was technisch trouwens ook wel zeer goed. Ik zat in de 3de ronde ofzo achter haar in de afdaling die uitkwam op de spoorweg.
Die deed dat goed.

Ook ik en mijn reisgezelschap hebben echt genoten van dit weekend. Echt een top-ervaring =D> =D> =D> =D>
Locked