Vergis je niet, de chrono van rit 2 is ook volledig vernieuwd! Slechts enkele stukken zijn hetzelfde, maar veel andere zijn nieuw of liggen in omgekeerde richting.Josdevos wrote:Gps file ontvangen! Rit 2 is effectief volledig vernieuwd, was vorig jaar inderdaad wat minder met al die asfalt!
Chrono ongewijzigd!
Zoals het weer er naar uitziet ga ik het wagen met 2 x RaRa 2.25 op de Epic...
LCMT 2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Sorry, ik bedoelde de proloog!indy wrote:Vergis je niet, de chrono van rit 2 is ook volledig vernieuwd! Slechts enkele stukken zijn hetzelfde, maar veel andere zijn nieuw of liggen in omgekeerde richting.Josdevos wrote:Gps file ontvangen! Rit 2 is effectief volledig vernieuwd, was vorig jaar inderdaad wat minder met al die asfalt!
Chrono ongewijzigd!
Zoals het weer er naar uitziet ga ik het wagen met 2 x RaRa 2.25 op de Epic...
Correctie, het zijn gpx filesPetonator wrote:Ik heb ze opgesplitst per rit als tcx, dan kan je ze opladen op edge305Josdevos wrote:Ik heb hem in Basecamp (Mac) geopend maar nog niet naar m'n Edge overgezet. Denk dat ik eerst naar GPX ga converteren en dan naar TCX.
Of iemand andere tips?
PB me als je ze moet hebben...
elke track in een apart gpx bestandje plaatsenCannonneke wrote:Ik heb dat bestand op mijn Garmin 800 gezet (bij Courses) maar als ik mijn Garmin aanzet vind ik het niet terug ?? Enig idee hoe dat komt ? En waarom krijgen we 1 bestand doorgemaild ipv 4 (immers 4 ritten). Misschien een domme vraag maar ik heb nooit eerder gewerkt met zo'n GPS...Josdevos wrote:Gps file ontvangen! Rit 2 is effectief volledig vernieuwd, was vorig jaar inderdaad wat minder met al die asfalt!
elk gpx bestandje kopieren naar Garmin/NewFiles
op het toestel staan ze nadien onder koersen
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Heb het zo gedaan maar eigenaardig genoeg blijken die 4 bestanden twee keer rit 1 en twee keer rit 4 te zijn als ik mijn Edge aanzet en ze daarop bekijkBeny wrote:elke track in een apart gpx bestandje plaatsenCannonneke wrote:Ik heb dat bestand op mijn Garmin 800 gezet (bij Courses) maar als ik mijn Garmin aanzet vind ik het niet terug ?? Enig idee hoe dat komt ? En waarom krijgen we 1 bestand doorgemaild ipv 4 (immers 4 ritten). Misschien een domme vraag maar ik heb nooit eerder gewerkt met zo'n GPS...Josdevos wrote:Gps file ontvangen! Rit 2 is effectief volledig vernieuwd, was vorig jaar inderdaad wat minder met al die asfalt!
elk gpx bestandje kopieren naar Garmin/NewFiles
op het toestel staan ze nadien onder koersen
Soit, ik veronderstel dat de bepijling wel zal volstaan
Gisteren is het stof goed geblust, de zon schijnt, het belooft een leuke ervaring te worden !
Had ook problemen, zag maar 1 rit verschijnen. Heb uiteindelijk programma WinGDB3 geDLd te vinden
http://www.sackman.info
hiermee is het me gelukt alle 4 ritten + proloog te visualiseren op de edge800
[/url]
http://www.sackman.info
hiermee is het me gelukt alle 4 ritten + proloog te visualiseren op de edge800
[/url]
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
En nu nog hopen dat iedereen aan de bij de dag horende rit begint als ik dat hier allemaal lees