Niettegenstaande er een paar schoon singletracks in zaten , véél te véél asfalt om van een goede TT te spreken .
Als ge moet wachten tot km 30 om wat fun te hebben ! Tja, niet iedereen zal dezelfde verwachtingen hebben zeker .
De organisatie was niet slecht , maar om bikers laten binnen te komen tussen supporterende ouders van die kleine duiveltjes op het voetbalterrein . !!
Voor 't zelfde geld steekt er te enthousiaste ma tussen uw voorwiel .
Goed , maar er kan zeker nog aan gewerkt worden .
Za 20/11/2010 Paal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Goed geamuseerd en blij dat ik nog eens in de bossen mocht rijden. Iedereen doet zijn best en t'is dat wat telt.
De bevoorrading in de kantine was super en exellent.
Last edited by Jolyrodger on Mon 22 Nov 2010 02:02, edited 1 time in total.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Neen, daar ben ik niet verkeerd gereden. De stukken langs het kanaal kwamen inderdaad voor de bevoorrading die langs het kanaal stond. Daarna moest je een pad in. Ik ben verkeerd gereden na de laatste splitsing voor de 45 km in een bos. Misschien een pijltje niet zien staan en nagelaten van terug te keren vermits er nog een biker toekwam.Beny wrote:@StrammerMax
Misschien verkeerd gereden in de buurt van het kanaal?
Want na de bevoorrading hebben we kanaal niet meer aangedaan...
Koppigaard, was u dan de man met het gele fluovestje?
Ik ben zondag effectief gaan rijden in Halsteren (NL) en dat was ook een mooie tocht.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
[Koppigaard, was u dan de man met het gele fluovestje?]
Ik was the man in black... Maar eigenlijk is mijne maat inderdaad de grootste koppigaard in ons groepje. Valt dat dan zo sterk op?
Ik was the man in black... Maar eigenlijk is mijne maat inderdaad de grootste koppigaard in ons groepje. Valt dat dan zo sterk op?
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik zit nog met enkele vragen aan de organisatoren.
Er is op het forum sprake van de Klitsberg, de Hooilandberg, maar ik kan die niet situeren. Uit mijn jeugdjaren, en da's al lang geleden, weet ik nog dat er op de Klitsberg gecrost werd. Maar waar liggen die heuvelkes eigenlijk?
Ik heb zaterdag de 45 gedaan, klopte trouwens als een bus. Op km 30, vlak bij de aankomst, zijn we een bos ingeklommen, welk? Was trouwens een mooi stuk. Heb er van genoten, een keuze tussen moeilijk en gemakkelijk. Daarna via een lange asfalt aan de achterkant van een ander bos opgedoken. Welk?
In het eerste deel een vriendelijke en enthousiaste fotograaf getroffen. Ik heb er alle moeite toe gedaan om gedigitaliseerd te kunnen worden. Meestal zit ik op zo'n momenten in het wiel van één van mijn bikematen waarmee ik mijn kleinzoon absoluut niet kan mee imponeren. Deze keer, door de afwezigheid van..., ben ik frontaal genomen. Waar worden die foto's gepubliceerd?
Het weer was schitterend, de ondergaande zon die de dennen gelig aftekenden tegen het groen van de naalden. Mooie beelden! Dan ne goeie Tongerlo en nog 17 km voor de boeg in het pikdonker.
Er is op het forum sprake van de Klitsberg, de Hooilandberg, maar ik kan die niet situeren. Uit mijn jeugdjaren, en da's al lang geleden, weet ik nog dat er op de Klitsberg gecrost werd. Maar waar liggen die heuvelkes eigenlijk?
Ik heb zaterdag de 45 gedaan, klopte trouwens als een bus. Op km 30, vlak bij de aankomst, zijn we een bos ingeklommen, welk? Was trouwens een mooi stuk. Heb er van genoten, een keuze tussen moeilijk en gemakkelijk. Daarna via een lange asfalt aan de achterkant van een ander bos opgedoken. Welk?
In het eerste deel een vriendelijke en enthousiaste fotograaf getroffen. Ik heb er alle moeite toe gedaan om gedigitaliseerd te kunnen worden. Meestal zit ik op zo'n momenten in het wiel van één van mijn bikematen waarmee ik mijn kleinzoon absoluut niet kan mee imponeren. Deze keer, door de afwezigheid van..., ben ik frontaal genomen. Waar worden die foto's gepubliceerd?
Het weer was schitterend, de ondergaande zon die de dennen gelig aftekenden tegen het groen van de naalden. Mooie beelden! Dan ne goeie Tongerlo en nog 17 km voor de boeg in het pikdonker.
Voor de situatie van Klitsberg, Busselberg en Hooilandse berg verwijs ik naar de GPS track van vorig jaar: http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417811
Foto's vind je terug op de site van Paalonline:
http://www.paalonline.be/cms/index.php? ... &g2_page=1
Foto's vind je terug op de site van Paalonline:
http://www.paalonline.be/cms/index.php? ... &g2_page=1
- mallybiky
- Mountainbiker
Ik ben wel niet van de organisatie maar heb den toer ook gereden en heb de track opgeslagen in mijn gps. Volgens mij ligt de Klitsberg rond de watertoren (google maps bevestigd dat). Op mijn gps track heb ik een waypoint gemaakt net na het vrij te kiezen "moeilijke stuk".koppigaard wrote:Ik zit nog met enkele vragen aan de organisatoren.
Volgens googlemaps ligt de Hoodandse berg een stuk verder op het parkoer, we zijn errond gereden (over een heel stuk verharde weg). Het 2de zware stuk was volgens mij niet de Hoodandse berg maar wel Busselberg.