Aan alle toffe medewerkers
Zo 21/11/2010 Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
heel erg genoten van deze toffer samen met Bushrider, DXC, bakkerke, Roeselarenoare en Turfke. Prima parcours die er heel berijdbaar bij lag, super bevoorradingen. Toppie
Heel wat gestopt om te filmen. Mn inspanningen komen later op het net. IK post het hier en op onze website http://www.mtb-degrysperre.be/

Wegense middagse verplichtingen, vanochtend met pijn in het hart Sallaumines gelaten voor wat het was, maar met evenveel plezier naar het dichtere Torhout afgezakt, waar we aan de inschrijvingstafel al onmiddellijk werden verwelkomd door twee BF's (Bekende Forummers).
Gekozen voor de 53 km met alles er op en er aan en 't was dik in orde . Met de finish bijna in zicht, de passage door de Warande 'ge-quatred' , maar daar wat later - op het stuk door het maïsland - toch wel nog eventjes pijnlijk terug aan herinnerd. Na de Warande overigens Tram 4 gespot, die zich verdekt had opgesteld om wat Candid camera-opnames te maken, en ook diens collega, de Gitsetsetsetse bakker onderweg tegen 't lijf gelopen.
Op de dagtocht wordt ook pas écht duidelijk wat voor een tijd, energie en werk de TOF-ers stoppen in hun nachttocht : Al die verlichting, verlengkabels, lichtslangen, knipperlichten, kaarsen, fluo-lintjes, extra markeerlinten op cruciale donkere plaatsen. Het is niet niks !
Het grote deelnmersaantal is dan ook dubbel en dwars verdiend.
We hebben ons wreed goed geamuseerd, 't was dik in orde Torhout !
Gekozen voor de 53 km met alles er op en er aan en 't was dik in orde . Met de finish bijna in zicht, de passage door de Warande 'ge-quatred' , maar daar wat later - op het stuk door het maïsland - toch wel nog eventjes pijnlijk terug aan herinnerd. Na de Warande overigens Tram 4 gespot, die zich verdekt had opgesteld om wat Candid camera-opnames te maken, en ook diens collega, de Gitsetsetsetse bakker onderweg tegen 't lijf gelopen.
Op de dagtocht wordt ook pas écht duidelijk wat voor een tijd, energie en werk de TOF-ers stoppen in hun nachttocht : Al die verlichting, verlengkabels, lichtslangen, knipperlichten, kaarsen, fluo-lintjes, extra markeerlinten op cruciale donkere plaatsen. Het is niet niks !
Het grote deelnmersaantal is dan ook dubbel en dwars verdiend.
We hebben ons wreed goed geamuseerd, 't was dik in orde Torhout !
- bushrider
- Mountainbiker
bedankt toffers voor de mooie voormiddag
. Zoals steeds niets op aan te merken . Grysperre's hebben zich geamuseerd . De bewijzen zijn hier te bezichtigen Voorzien van een paar sfeerbeelden
Tot de volgende
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow
Tot de volgende
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow
- jeroenie
- Mountainbiker
deze morgen rond 9uur15 vertrokken richting torhout. met de adresgegevens de route opgezocht, en in mijn koppeke geprint, goed vertrokken!
maar eens ik aan de brugsebaan was aangekomen, stond ik wel heel teleurgesteld, want nergens was er een mtb-er te bespeuren!
gevraagd aan mensen waar de brugsebaan was, maar telkens stuurden ze me naar de verkeerde locatie. na nog wat rond gereden te hebben, spijtig genoeg weer moeten afdruipen, met 120km's op de teller, maar op een verkeerde teller.
spijtig dat zoon dingen kunnen gebeuren!
op naar volgend jaar... want zo te zien was het toch de moeite!
maar eens ik aan de brugsebaan was aangekomen, stond ik wel heel teleurgesteld, want nergens was er een mtb-er te bespeuren!
gevraagd aan mensen waar de brugsebaan was, maar telkens stuurden ze me naar de verkeerde locatie. na nog wat rond gereden te hebben, spijtig genoeg weer moeten afdruipen, met 120km's op de teller, maar op een verkeerde teller.
spijtig dat zoon dingen kunnen gebeuren!
op naar volgend jaar... want zo te zien was het toch de moeite!
Bedankt Toffers voor deze tweedaagse.
Weinig woorden aan vuil maken, heb me 2 dagen geamuseerd. Zelf paar passages waar, zover ik mij herinner, nog nooit gereden had.
Enkele keren verwonderd geweest dat de nachtrit zo vlot verlopen is, voor mij een half mirakel na vandaag het parcours helemaal "gezien" te hebben.
Ook nog eens bedankt voor het alweer aangename gezelschap van de Grysperre's.

Weinig woorden aan vuil maken, heb me 2 dagen geamuseerd. Zelf paar passages waar, zover ik mij herinner, nog nooit gereden had.
Enkele keren verwonderd geweest dat de nachtrit zo vlot verlopen is, voor mij een half mirakel na vandaag het parcours helemaal "gezien" te hebben.
Ook nog eens bedankt voor het alweer aangename gezelschap van de Grysperre's.
Vandaag ook gereden in Torhout en we hebben met z'n vieren ons lekker geamusseerd. Voor de broers Tommy en Kenny was het hun eerste toertocht en ze hebben meteen de smaak te pakken.
De tocht was dik in orde. M'n broer schrikte als hij zag dat hij vrijdagavond over de maisvelden is gereden waar hij zich vandaag steke vast reed.
Jammer dar we na de tocht snel huiswaarts moesten voor een andere verplichting, anders gingen we zeker voor de 42km.
TOF bedankt voor de hartelijke ontvangst en om onze deze voormiddag te laten genieten van de omgeving van Torhout.
Groeten
geertje
De tocht was dik in orde. M'n broer schrikte als hij zag dat hij vrijdagavond over de maisvelden is gereden waar hij zich vandaag steke vast reed.
Jammer dar we na de tocht snel huiswaarts moesten voor een andere verplichting, anders gingen we zeker voor de 42km.
TOF bedankt voor de hartelijke ontvangst en om onze deze voormiddag te laten genieten van de omgeving van Torhout.
Groeten
geertje
Twas inderdaad mijn eigen schuld dat ik de afslag naar de 53 voorbij gereden ben, maar hoe zou je zelf zijn als je de President met je vrouw(Heise)alleen ziet rijden? Khad meer oog voor haar dan vo de pijlen en zo was het kwaad geschied. Kga nie zeggen dat de conditie nu zo super is, maar de grote afstand ging wel nog gaan.
In tveld kan ik vo tmoment nie mee met de trein, mo tseizoen is nog lang en je moet in de winter nie top zijn,juist een goeie basis leggen vo de zomerritten.
Kheb ook gehoord dat er goeie zwemmers zitten in de familie van Fabian, volgend jaar de zwembroek aandoen om mee te rijden!!??
Den après daarentegen was in orde, daar heb ik nie gemist. Na een paar choufkes zou je alles verslaan.
Ik vraag mij af wie dat er die chouf mo vo den helft heeft uitgedronken?
Over de rit zelf is er niets aan te merken, alles was top. Zoals je zij Danny: je hebt een Tof-team en dat maakt van jullie dan ook een top-organisatie waar velen een voorbeeld mogen aan nemen.
Tot volgend jaar.
In tveld kan ik vo tmoment nie mee met de trein, mo tseizoen is nog lang en je moet in de winter nie top zijn,juist een goeie basis leggen vo de zomerritten.
Kheb ook gehoord dat er goeie zwemmers zitten in de familie van Fabian, volgend jaar de zwembroek aandoen om mee te rijden!!??
Den après daarentegen was in orde, daar heb ik nie gemist. Na een paar choufkes zou je alles verslaan.
Ik vraag mij af wie dat er die chouf mo vo den helft heeft uitgedronken?
Over de rit zelf is er niets aan te merken, alles was top. Zoals je zij Danny: je hebt een Tof-team en dat maakt van jullie dan ook een top-organisatie waar velen een voorbeeld mogen aan nemen.
Tot volgend jaar.