Vr 19/11/2010 Torhout :: Nightbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zoals elk jaar probeer ik er bij te zijn, net zoals dit jaar =D>

Met enkele choufkes zal ik starten omstreeks 19.45 uur :wink:
beenhouwertje
Mountainbiker
Location: carbon granville met sram x0;en een granville met sram xx

Post by beenhouwertje »

zal aanwezig zijn met m'n fietsmaatje en zoon gio zullen starten om 20 uur moet werken tot 19 uur,wil dit zeker niet missen .
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

@ duwerke, ik kan niet werken met foto's op dit forum en heb die lichtjes trouwens niet bij me voor het moment. De achterlichten zijn de klassieke smartlichtjes. De voorlichten hebben het model van een kleine zaklamp en kan je monteren op het stuur

@ Patje2, De Warande is zowat de meest verlichte zone van het hele parcours en ook de meest technische. Je kan er niet naast kijken.

@ slooverke. Heb zelf ook Bekegem en Ichtegem gereden. Met Bekegem zijn er geen overlappingen. Net zoals Ichtegem doen we op de dagtocht het bos van Wijnendale (wel volledige Blosoparcours) en kasteeldomein de Maere op de grote afstand. Anders maar een voetweg die nog gelijk liep, daar we Wijnendale dorp niet aandoen. In de nacht zit Wijnendale bos er niet in (mag niet van bos en groen), wel de Planterijdreef die er langs loopt.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Laatste bericht mijnentwege (nodig in mijn nest en morgen geraak ik niet meer op de pc)

Vandaag laatste stukken bepijld voor de nacht op wat details na. Morgen controle en die details. De Spookwegel zal in de grote tocht zitten (keuze om hem al dan niet te doen). Hij is voldoende opgedroogd en aanvaardbaar om te rijden. Nog wat plassen en natte plekken, maar dat is anders ook zo.
Op de Voshoek is er een kortere velddoorsteek dan de voorbije jaren, voor de liefhebbers want er is keuze moeilijk en makkelijk. Betreft velddoorsteek door maisland, dan veldweggetje, wat slijk en veldweg naar boven. Zwaarste strook zit op einde. Volgens mij is alles doenbaar, maar soms zal er al eens wat zwaarder moeten geduwd worden.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Ga hier toch proberen om een avondfilmke te maken... We zullen zien wat het geeft... :wink:
Kwestie van wa sfeerbeelden te hebben van onderweg hé
horny devil
Mountainbiker

Post by horny devil »

voila de batterijen liggen al aan de lader :lol: tot deze avond :bounce:
*Tom*
Mountainbiker

Post by *Tom* »

(o) wohoo de spookwegel zit er in
dat vind ik elke keer weer een tof stukje om door te rijden
batterij is al opgeladen en fietsje staat klaar
deze avond ons eens komen vuil maken :-D
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Ook voor de eerste keer aanwezig ... als het droog blijft (brildrager in combinatie met donker en regen is niet ideaal om te mtben).
En dan nog iemand vinden met grote koplampen om dan in z'n gat te blijven hangen :bounce: :bounce:
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Rock Rider wrote:Ga hier toch proberen om een avondfilmke te maken... We zullen zien wat het geeft... :wink:
Kwestie van wa sfeerbeelden te hebben van onderweg hé
Heb ook de cam mee, zal zien of het deftige beelden geeft of niet.
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Turfke wrote:Ook voor de eerste keer aanwezig ... als het droog blijft (brildrager in combinatie met donker en regen is niet ideaal om te mtben).
En dan nog iemand vinden met grote koplampen om dan in z'n gat te blijven hangen :bounce: :bounce:
Wanneer vertrek je daar? ik kom normaalgezien ook af.
Post Reply