Zo 07/11/2010 Langemark

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fring
Mountainbiker

Post by fring »

Gisteren ook deze tocht uit eigen streek gereden. Ik vond het een redelijk goede tocht met inderdaad wat veel baan, maar misschien was dat inderdaad misschien maar beter zo.

De bepijling was perfect, nog niet veel meegemaakt dat de pijlen zo goed opvielen.

toch enkele punten van kritiek:
bij het inrijden van het bos van houthulst was er 2 richtingsverkeer. hier had ik mij bijna lelijk mispakt en bijna een frontale botsing gehad. Moest dit over 1 en dezelfde dreef lopen van de boswachter misschien ? Stond er een verwittiging ? ik heb deze niet gezien ?

een ander heikel punt waar de organisatie niets kan aan doen is daar waar we van de Melanedreef links in een dreef rijden. Iedere keer dat we daar passeren liggen er precies meer en meer stenen. Ze hadden precies weer een lemorque extra stenen uitgekieperd daar. [/url]
freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

kuotakredo wrote:Aan alle deelnemers,

Hartelijke dank voor jullie komst naar onze organisatie.

Door de massale opkomst was er inderdaad wat opstopping aan de afspuitplaats waar nochthans 8 slangen ter beschikking waren.We zullen informeren hoe we dit kunnen verbeteren voor de toekomst.

Er is een computerje gevonden op het parcour type: SIGMA 906

De verliezer van dit computertje kan me contacteren op 0477/281713.

sportieve groeten,
De Bakelandvrienden
volgens mij is dit gewoon een toeval dat iedereen op bijna het zelfde moment aan de bikewash toe kwam
2 extra spuitslangen ging weinig uit gehaald hebben gewoon geduld en rustig blijven
kuotakredo
Mountainbiker

Post by kuotakredo »

[quote="fring"]Gisteren ook deze tocht uit eigen streek gereden. Ik vond het een redelijk goede tocht met inderdaad wat veel baan, maar misschien was dat inderdaad misschien maar beter zo.

De bepijling was perfect, nog niet veel meegemaakt dat de pijlen zo goed opvielen.

toch enkele punten van kritiek:
bij het inrijden van het bos van houthulst was er 2 richtingsverkeer. hier had ik mij bijna lelijk mispakt en bijna een frontale botsing gehad. Moest dit over 1 en dezelfde dreef lopen van de boswachter misschien ? Stond er een verwittiging ? ik heb deze niet gezien ?

een ander heikel punt waar de organisatie niets kan aan doen is daar waar we van de Melanedreef links in een dreef rijden. Iedere keer dat we daar passeren liggen er precies meer en meer stenen. Ze hadden precies weer een lemorque extra stenen uitgekieperd daar. [/url][/quote]

Beste Fring,

Het is inderdaad jammer genoeg verboden om andere dreven (zoals vorige edities) nog te berijden met de fiets in het bos.
Er stond aan allebei de kanten van de gebruikte dreef een bord "gevaar tegenliggers".

Die stenen zijn ook voor ons een jammerlijke zaak,de dag ervoor waren ze zelfs nog bezig met traktor en kar.Maar die dreef is te mooi om uit het parkoer te laten.

sportieve groeten
Post Reply