Zo 18/07/2010 Westrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Toch voor deze gekozen en redelijk voldaan binnengebold na ruim 85 km (1 keer misreden, en stukje bos in Geluveld 2 keer gedaan :bounce: ).
Zaten mooie stukjes in (keuneleute vond ik tleukst), maar dacht niet dat het hier zo golvend was, dit met de wind die meestal op kop zat maakte het toch wat uitdagender. Veel baan stuk voor de 2 de bevoorrading (die zeer goed waren =D> ) maar daar gaan we niet over zagen. Het 'bordje' (zeg maar bord) paella smaakte heerlijk, en dit allemaal voor 3 euro =D>
Tot een volgende.
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

de wes wrote:...
.....Het begon goed. Maar toch maar mn shelltenueke aangetrokken en zonder regenjasje naar de start gereden. Daar zag ik enkel sombere gezichten. Wat een beetje te verstaan is. Toch waren mn metgezellen aanwezig. Ook Blackie, samen met Blackie junior en Nico. Doch zij zagen het jammer genoeg niet zitten om met dit weer te starten. Daar onze eigen weerman, Roeselarenoare, zei dat het nog zeker twee uren ging regenen, kozen wij om de 80 km te rijden. ............

......

PS. Blackie, het ging een pak beter dan vorige week zenne. :P
Héhé,
Den dezen heeft idd een beetje gevloekt(aja, ik zag daar een Wes in topconditie en met goede benen) :lol: maar!!!! terug thuis kregen we ook hier de vlaag over ons en iets later zijn Nico en ik vertrokken voor een baanritje langs de leie. En dat we 90 km afgebeuld hebben en dan voor de helft dan nog wind op kop... We hebben het geweten. Volgende keer eerst wind op kop :roll:
Dus toch onze kilometerkes en de vrouw was content. Junior is wel niet meer meegereden dan.

Greetz en tot een volgende

PS: ging het verleden week niet goed?? :wink:
Last edited by blackie on Sat 17 Jul 2010 18:38, edited 1 time in total.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

om 7u kreeg ik een sms'ke van sliekske dat het aan't regenen was aldaar, en dat hij ging plooien. Daardoor rap eens gekeken naar buienradar en besloten om pas om 8u30 te vertrekken. Dit was de goede keuze: geen druppel regen gekregen.
Gans de 80km tocht samengereden met Bartie, en gekregen wat ik verwachtte: goede bevoorradingen, een licht glooiend parcours en een strak windje.
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

blackie wrote:
de wes wrote:...
.....Het begon goed. Maar toch maar mn shelltenueke aangetrokken en zonder regenjasje naar de start gereden. Daar zag ik enkel sombere gezichten. Wat een beetje te verstaan is. Toch waren mn metgezellen aanwezig. Ook Blackie, samen met Blackie junior en Nico. Doch zij zagen het jammer genoeg niet zitten om met dit weer te starten. Daar onze eigen weerman, Roeselarenoare, zei dat het nog zeker twee uren ging regenen, kozen wij om de 80 km te rijden. ............

......

PS. Blackie, het ging een pak beter dan vorige week zenne. :P
Héhé,
Den dezen heeft idd een beetje gevloekt(aja, ik zag daar een Wes in topconditie en met goede benen) :lol: maar!!!! terug thuis kregen we ook hier de vlaag over ons en iets later zijn Nico en ik vertrokken voor een baanritje langs de leie. En dat we 90 km afgebeuld hebben en dan voor de helft dan nog wind op kop... We hebben het geweten. Volgende keer eerst wind op kop :roll:
Dus toch onze kilometerkes en de vrouw was content. Junior is wel niet meer meegereden dan.

Greetz en tot een volgende

PS: ging het verleden week niet goed?? :wink:
Verleden week ging t goed. Tot aan de paanders en dan ging het licht uit.
Vandaag dus niet. Zo goed als gans de dag met mn "snuffel" in de wind gereden. En eigenlijk niet veel van gevoeld.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Ook vertrokken in de regen deze morgen met de buurman en dit voor de volle 80km.
Vanaf de Keuneleute tot aan de tweede bevoorrading vond ik er nogal wat veel baan inzitten. Enkel de wind en het glooiend parcours maakten het bij momenten lastiger
Vanaf dan vond ik het best een mooi ritje.
De bevoorradingen heb ik blijkbaar gemist want ik ben enkel 3 buffetten tegengekomen =D> =D>
Op het einde ('t begint een gewoonte te worden :oops: ) verkeerd gereden bij de splitsing 1ste keer 80 en 2de keer 80. Kon mij absoluut niet herinneren hier al gepasseerd te zijn, alwaar voor de eerste 1x 80 gekozen. Na een aantal km gemerkt dat ik terug op hetzelfde parcours zat richting 2de bevoorrading, wegens geen honger dan toch maar de weg gevraagd richting Westrozebeke. In Passendale dan gelukkig terug kunnen aansluiten op het juiste traject en wijselijk gekozen voor de 2x 80km. Vraag me af of dit aan mij lag of een foutje in het parcours.
Na deze misser, nog genoten van de laatste km's en met bijna 90km aangekomen. Paella links laten liggen wegens mijn vrouwtje zelf paella gemaakt, euh ... gehaald bij den GB :P
Volgend jaar misschien de 110, nu genieten van drie weken vakantie 8) 8) .
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Turfke wrote:Ook vertrokken in de regen deze morgen met de buurman en dit voor de volle 80km.
Vanaf de Keuneleute tot aan de tweede bevoorrading vond ik er nogal wat veel baan inzitten. Enkel de wind en het glooiend parcours maakten het bij momenten lastiger
Vanaf dan vond ik het best een mooi ritje.
De bevoorradingen heb ik blijkbaar gemist want ik ben enkel 3 buffetten tegengekomen =D> =D>
Op het einde ('t begint een gewoonte te worden :oops: ) verkeerd gereden bij de splitsing 1ste keer 80 en 2de keer 80. Kon mij absoluut niet herinneren hier al gepasseerd te zijn, alwaar voor de eerste 1x 80 gekozen. Na een aantal km gemerkt dat ik terug op hetzelfde parcours zat richting 2de bevoorrading, wegens geen honger dan toch maar de weg gevraagd richting Westrozebeke. In Passendale dan gelukkig terug kunnen aansluiten op het juiste traject en wijselijk gekozen voor de 2x 80km. Vraag me af of dit aan mij lag of een foutje in het parcours.
Na deze misser, nog genoten van de laatste km's en met bijna 90km aangekomen. Paella links laten liggen wegens mijn vrouwtje zelf paella gemaakt, euh ... gehaald bij den GB :P
Volgend jaar misschien de 110, nu genieten van drie weken vakantie 8) 8) .
Hey Turfke, we hebben u niet gezien. Jammer.
Oja, ik denk dat het missen van de splitsing deze keer aan u lag ze. Voor ons waren alle splitsingen duidelijk. En we hadden er nogthans ene bij die roodblind is. :P :lol:

grtz
wes
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Deze namiddag de 31 gereden (34 op de teller), en het was precies of het constant wind tegen was :lol: . Maar ik heb mij geamuseerd =D>
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Deze morgen afgesproken met niemand minder dan onze Erika's Baaikers :'t Klimmerke en EBR(Erika's Baaiker Robbie voor het kort te houden hé :wink: ) om 7.30u. Beiden stonden ze te pronken in hun nieuwe Erika kostuum =D> =D> =D> . Maar reeds na korte tijd na het openen van de garagepoort en het verorberen van mijn tasje koffie viel de regen met bakken uit de lucht. Dit kon zelfs de pret niet bederven en besloten we gezwind te vertrekken richting huize Manza om hem op te pikken en onze weg met hoge snelheid verder te zetten naar Westrozebeke. Eenmaal bij de inschrijving aangekomen staken alleen maar bekende gezichten de kop op en vooral de BV's van de tocht van vorige week (De Wes, Blackie, enz). Inderdaad de regen kon ons eigenlijk geen kl*ten schelen (we waren toch al nat tot op vel) en zijn we vertrokken voor de 57km. Al snel kwamen we aan op de Keuneleute waar we het eerste crossparkourke op een dienblad voorgeschoteld kregen er werd ook de keuze gemaakt tussen moeilijk en gemakkelijk: proberen dus. Door deze keuzes werd de kloof tussen de Erika's groter en was het puggen voor dit gat te dichten, maar net voor de 1ste bevoorraading was dit gelukt met dank voor het wachten =D> =D> =D> . We stonden nog maar net op de bevoorading en daar kwam Manza die zijn gps in het lange gras verloren had en iemand van het team grysperre de gps gespot had =D> =D> ook aan . Na de foto:
Image
samen met een tof gezelschap van deze grysperrecompanen de tocht verder gezet vol ambiance en leute :lol: :lol: (dit doet echt goed) tot aan de splitsing. Het bosje aan de afrit geluveld (denk ik) was wederom een mooi traktaat en gebist door mij en 't klimmerke ( manza en EBR stonden de tijd op te meten #-o #-o #-o ). Op het crossparkours ter hoogte van de passendalefabriek kwam Manza ten val ( zijn vitessen lieten hem wel in de steek en dat is inderdaad niet leuk), eenmaal de gepijnigde plekken te overmeesterd hebben besloot zijn achterband ook nog eens leeg te lopen en toch vervangde Manza zijn band (er werd toch een projectiel uit de buitenband verwijderd). Terug op de 2de bevoorrading aangekomen bleek de sportdrank nogal geconcentreerd te zijn :-D :-D :-D . We vervolgden de route naar de startplaats.
Ik heb 3 GOEDE opmerkingen:
* een pracht van een parcours =D> =D> =D> =D>
* twee top bevooradingen met zeer vriendlijke bediening =D> =D> =D> =D>
* de bepijling: wie hier verkeerd reed????????
Met ander woorden deze tocht is af en met de puntjes op de hoofdletter
I

Merci, vanwege Erika's Baaikers Klerken =D> =D> =D>
Chapeau Boskantrijders , en de Paëlla was een delicatesse =D> =D> =D>

Hier alvast enkele fotokes:

http://picasaweb.google.com/1975jagerme ... 4411201490

http://connect.garmin.com/activity/40779471

Een filmke volgt later.

@Manza, ge zijt zeer goed bezig man =D> =D> =D> Al 3 keer samen gereden en iedere keer zie ik je vooruit gaan.

Zondag 16 Januari 2011 11e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken.

den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

<Haha de grysperre's en de Erikaa's allichte zien de mensjn tverschil nietmee aj jundre olsan toope rie de zaterdag.

Vanuchten tegen 8u15 zijn de zondagzoevers aan de start t'zal der stuiven zi. 8)
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

@Manza, ge zijt zeer goed bezig man Al 3 keer samen gereden en iedere keer zie ik je vooruit gaan.
THX :oops: :oops: :oops:

Ik probeer toch m'n best te doen. Er zal wel eens een moment komen zeker dat jullie naar mijn gat kijken ipv van ik die 56 km van de 57 km naar dat van jullie moet kijken :-D

Blijven trainen hé :-D
Post Reply