Naar waar gaan jullie op vakantie dit jaar????

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
thomasmb
Mountainbiker

Post by thomasmb »

2tal weken " roadtrippen" in de Alpen.
Morzine , chatel , champery en misschien ook nog wat Italië.
Grtz
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

februari weekske gaan skiën in Ischgl, juni weekske Ardeche mee de koersvlo gedaan, augustus nen dag of 10 Platja d'aro (nog niet helemaal zeker), eerste 2 weken oktober Florida (5 dagen Miami, 4 dagen Orlando, 1 nacht Key west, 3 dagen Fort Myers, 2 dagen Fort Lauderdale).
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

ik en mijn vrouwke vertrekken volgende zondag naar Egypte Hurghada (11/07-25/07) relaxen en genieten :wink:
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

3 weken mountainbiken in Tsjechië... :-D
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Ik ga niet op vakantie
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

wij hebben al een paar citytrips achter de rug.

Begin augustus trekken we met de motor voor ca 2 weken naar italië.
Heerlijk bochten trekken in de dolemieten, beetje cruisen rond Gardameer, meer van caldonazzo, en wat sightseeing richting Venetië en eventueel misschien stukje Slovenië of Koratië. Het hotel waar we zitten is ook bij MTB rijders bekend heb ik al gelezen her en der. Wie weet trek ik wel eens de bergen in al denk ik dat mijn fysiek nog niet goed genoeg zal zijn hiervoor.

Maar eerst nog een maandje werken, al neem ik wel tussendoortjes om te toeren ...
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

eerst nog een citytripje naar nurnberg (duitsland) om mijn madam te plezieren zodat ze niet te veel zal zagen als we binnen 2 weken :bounce: :bounce: vertrekken naar Oostenrijk (mayrhofen) voor 2 weken bikeplezier.
Ondertussen een aantal tracks gevonden daar die de moeite zijn om op zijn minst te verkennen.
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

2 weken kamperen @ dordogne met vrouw & kids, en in oktober met de ST kamaraden Frejus & omstreken een week onveilig maken
Arez
Mountainbiker

Post by Arez »

K2-er wrote:
Arez wrote:10 tal dagen Schotland in september.
Lekkeuuur :-)
Héél lekker inderdaad, waar ga je precies? De trails zijn geweldig daar. Probeer zeker Glentress mee te pikken.
De bedoeling is om in zeebrugge de ferry te nemen naar Rosyth in Schotland. En dan in het oosten te blijven en wat rond te trekken van camping naar camping.

Hierbij ga ik me vooral leiden door de whiskytrail en castle trail regio Aberdeen.

Of heb jij toevallig andere suggesties ?
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

een weekske Belgie en in oktober met die worm hierboven mee naar Frejus
Post Reply